וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים את עתיד המטבח: קולקציית קריסטל

22.3.2017 / 14:48

תשכחו ממה שידעתם על כיריים, תנורים וקולטי אדים מהדור הקודם שמגיעים בגימורים סטנדרטיים של שחור או נירוסטה. כיום אפשר למצוא מוצרי חשמל בחיפוי מלא של זכוכית: לבנה למטבח במראה נקי או זכוכית שחורה למטבח טרנדי במיוחד. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף סמגל

אף אחד לא יודע איך ייראה העתיד, והשאלה הזאת נתנה מאז ומתמיד המון השראה לעולם העיצוב והאמנות. עיצוב עתידני הוא מה שקורה כשטכנולוגיות מתקדמות, חומרים חדשניים וחשיבה על נוחות שימוש מקסימלית נפגשים.

ומה עם הלוק? בשנים האחרונות אנחנו רואים איך האסתטיקה של עולם המסכים והמחשוב נכנסת לכל מקום, אפילו למכשירי החשמל במטבח.

כן, תשכחו ממה שידעתם על כיריים, תנורים וקולטי אדים מהדור הקודם שמגיעים בגימורים סטנדרטיים של שחור או נירוסטה. כיום אפשר למצוא מוצרי חשמל בחיפוי מלא של זכוכית שישתלב נהדר במטבח המודרני - זכוכית לבנה למטבח במראה נקי או זכוכית שחורה למטבח טרנדי במיוחד.

יש גם מכשירים בלוק יוקרתי שמגיעים בגימור מראה רפלקטיבית, אשר מופעלים באמצעות טאצ'פד ונותנים תחושה של הצצה לעתיד עם מראה סופר הייטקי. כל המוצרים מעוצבים בקווים ישרים ונקיים, עם ידיות מצופות זכוכית ובמראה מונוליטי ללא גבולות.

קולקציית הקריסטל היוקרתית של חברת SONAR, שמשווקת מכשירי חשמל מעוצבים למטבח, מיוצרת באיטליה והמחירים מתחילים ב-4,990 שקלים. ממגוון הדגמים תוכלו להתרשם בחנות הדגל של SONAR בנמל תל אביב, שם גם ישמחו לתת לכם ייעוץ מקצועי וטיפים לעיצוב. אז תסתכלו על עצמכם במראה ותשאלו, האם אתם מוכנים לטרנד הבא? נתראה בעיצוב הבא!

למידע נוסף לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף סמגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully