וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקיון עיצובי במטבח: קולקציה מודרנית

וואלה! NEWS בשיתוף סמגל

16.3.2017 / 12:20

מטבח נקי עיצובית כולל קווים ישרים, צבעוניות מונוכרומטית ושימוש בחומרים חדשניים - כל אלה מאפיינים את העיצוב המודרני ונותנים לו את המראה ה"נקי" שכולם מדברים עליו. גם מכשירי החשמל במטבח יכולים להיות נקיים ומעוצבים. כנסו וגלו על הטרנדים החמים

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף סמגל

כשאנחנו חושבים על מטבח נקי עולים לנו בראש סקוצ'ברייט ונוזל לשטיפת כלים, אבל היום נדבר על ניקיון עיצובי במטבח ומה זה בכלל אומר.

קווים ישרים, צבעוניות מונוכרומטית ושימוש בחומרים חדשניים - כל אלה מאפיינים את העיצוב המודרני ונותנים לו את המראה ה"נקי" שכולם מדברים עליו.

וגם מכשירי החשמל במטבח לא נשארים מאחור. תראו למשל את הקולקציה המודרנית שכוללת מגוון מכשירים שמשתלבים נהדר במטבח העכשווי. הקולקציה כוללת כיריים מעוצבים, מקררים יוקרתיים, קולטי אדים אלגנטיים ומדיח שיכול להיות גם אינטגרלי - כך שנוצרת סינרגיה עיצובית מושלמת עם המטבח המודרני.

כל המכשירים תואמים במראה ומגיעים בגימור היי אנד של נירוסטה, זכוכית בגוון לבן, שחור מבריק או אפילו מראה, מה שהופך אותם לאלמנט עיצובי לכל דבר.

מהקולקציה המודרנית תוכלו להתרשם באולמות התצוגה של סמגל עלית, היבואן והמשווק המורשה של המותגים המובילים. המחירים מתחילים ב 9,990 שקלים. באולמות התצוגה ישמחו לתת לכם ייעוץ עיצובי מקצועי. אז העתיד כבר כאן, והוא נראה טוב! נתראה בעיצוב הבא!

למידע נוסף לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully