וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים סדר בבלאגן: הפונקציונליות בארונות שירות

וואלה! NEWS בשיתוף HACKER

15.3.2017 / 10:43

ארונות השירות נועדו לעזור לנו לעשות קצת סדר בבלאגן בבית. הם אמנם מאוד פונקציונליים, אך בהחלט יכולים להיות גם מעוצבים. הכירו את הטרנדים החמים בתחום ארונות השירות

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף HACKER

בואו נתחיל בווידוי קטן. שנייה לפני שבאים אלינו אורחים אנחנו דואגים לתקתק את הבית אבל רוב הזמן הוא לא ממש נראה ככה. אם נצא לרגע מהארון המבולגן שלנו, רובנו נאלץ להודות שכן, אנחנו בלגניסטים! ידוע שסדר וארגון בבית הם מפתח לחיים רגועים יותר ובשביל שיהיה מסודר צריך קודם כל שיהיה מקום לכל דבר.

איש העסקים עופר גלזר הבעלים של מטבחי HACKER, מסביר כי הניסיון הגדול בעיצוב חכם של מטבחים בא לידי ביטוי גם במגוון גדול של מוצרים מתחומים אחרים. למשל פתרונות לארונות מקלחת ולארונות שירות יצירתיים.

הארונות המיוחדים מביאים לידי ביטוי פונקציונאליות, ארגונומיה ידידותית למשתמש ואיכות בלתי מתפשרת. אלו ארונות שיעשו לכם סדר במרפסת, במחסן או בחדר השירות בבית.

אז בואו נכיר את הפונקציונליות והחדשנות של סידור ארונות השירות של חברת HACKER. מדובר בפתרונות חכמים שיקלו עליכם את הנגישות לכל מה שאפשר לאחסן בארון- מנעליים ועד דלי ומגב, את קרש הגיהוץ ושואב האבק, את ערכת העזרה ראשונה או את סל הכביסה.

נוכל לשלב מדפי מתכת חזקים אם אנחנו מאחסנים משקלים כבדים, לתכנן ארון אחסון יעיל ונוח לחדר הרחצה או לעצב ארון שיכיל או יסתיר את מכונת ומייבש הכביסה.

אם יש לכם מטבח גדול- תוכלו לתכנן את ארון השירות כך שהוא ישתלב במטבח באופן מושלם ויהווה חלק בלתי נפרד ממנו.

אז רוצים לשמור על הסדר? ארונות השירות של HACKER מגיעים במגוון גימורים של חזיתות כדוגמת פורמייקה, נירוסטה, צבע, פורניר ועוד וכל אלה בשלל צבעים. תוכלו להתרשם מהם באולם התצוגה שבהרצליה פיתוח. מקווים שעשינו לכם קצת סדר.

למגוון ארונות ופריטים מעוצבים, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully