וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לתחושת החמימות: קולקציה כפרית למטבח

וואלה! NEWS בשיתוף סמגל

8.3.2007 / 14:39

ככל שתחום עיצוב הבית והמטבח משתכללים ומתקדמים אנחנו רואים גם חזרה למראה הכפרי הקלאסי. הלוק הרך, סטייל פרובנס, נותן למטבח תחושה חמה ואפילו רומנטית, ומה יותר טוב מזה כדי לעשות לנו חשק לבשל. ועכשיו הטרנד הכפרי הגיע גם לתחום מוצרי החשמל למטבח. הכול בפנים

תוכן שיווקי - -חדשות העיצוב בשיתוף סמגל

ככל שתחום עיצוב הבית והמטבח משתכללים ומתקדמים אנחנו רואים גם חזרה למראה הכפרי הקלאסי. הלוק הרך, סטייל פרובנס, נותן למטבח תחושה חמה ואפילו רומנטית, ומה יותר טוב מזה כדי לעשות לנו חשק לבשל. מי שצמד המילים "מטבח כפרי" ישר גורם לו לחייך, בטח ישמח לשמוע שהסטייל הנצחי הזה מגיע היום לא רק בריהוט אלא גם במכשירי החשמל שבמטבח.

הקולקציה הכפרית כוללת מקרר, כיריים, קולטי אדים ותנור שמדברים באותה שפה עיצובית ומתאפיינים בעיצוב ייחודי, שישתלב מעולה במטבח עם חומרים טבעיים וחמים. ומה הופך מכשיר חשמל לכפרי? זה יכול להיות פרטים כמו כפתורים וידיות במראה עתיק או גימור בצבעים עמוקים וחמים. הקו הכללי חוזר למכשירי החשמל הכבדים והטובים של פעם, אבל באיכות ובטכנולוגיות המתקדמות של היום.

מהקולקציה הכפרית תוכלו להתרשם באולמות התצוגה של סמגל עלית, היבואן והמשווק המורשה של המותגים המובילים. המחירים נעים בין 9,990 ל-50 אלף שקלים. באולמות התצוגה ישמחו לתת לכם ייעוץ עיצובי מקצועי. תזכרו! קולקציה כפרית גם מתאימה לכל מי שגר בעיר. נתראה בעיצוב הבא.

למידע נוסף לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully