וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעצב מטבח יוקרתי מבלי שהוא יהיה יקר

8.3.2017 / 12:50

צירוף המילים 'מטבחי יוקרה' מציב לא מעט אנשים בדילמה. מצד אחד, כולנו חולמים על מטבח מעוצב ואופנתי. מצד שני, ליוקרה יש מחיר וחלק גדול מאתנו נרתעים ממנו. גלו על האופציות הטרנדיות לעיצוב מטבח יוקרה מבלי שיהיה יותר מדי יקר

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף HACKER

צירוף המילים 'מטבחי יוקרה' מציב לא מעט אנשים בדילמה. מצד אחד, כולנו חולמים על מטבח מעוצב ואופנתי שמייצר את אפקט ה'וואו' כל פעם שנכנסים אליו. מצד שני, ליוקרה יש מחיר וחלק גדול מאיתנו נרתעים ממנו.

שאלנו את איש העסקים עופר גלזר, הבעלים של מטבחי HACKER בישראל האם יש פתרון לדילמה? תשובתו היא שלאורך השנים HACKER החליטה ליישם פילוסופיה בה ניתן לקבל כמעט את אותו שלד מטבח שמתבסס ללא פשרות על רמת פרזול הגבוהה ביותר העולם ולחלקו ל-2 גרסאות.

הראשונה היא 'הקלאסיק'- כלומר מטבח יוקרה בסיסי. הגרסה השנייה היא ה'סיסטמט' שבה מבנה המטבח כמעט זהה, אך ניתן להוסיף בו אינספור אלמנטים וגאדג'טים פונקציונליים ועיצוביים.

אז כפי שהבנתם, גם בגרסת ה'קלאסיק' תוכלו לבחור בין מטבח מודרני, כפרי או קלאסי במגוון רחב של צבעים. בסדרת ה'סיסטמט' תוכלו להתפרע עם חומרי חזיתות נוספים ולקבל מטבחים בגימור מתכת, פורניר ואפילו בחיפוי של אבן צפחה!

תוכלו להתאים לחזיתות את משטחי העבודה ולשדרג גם את הקרביים של המטבח עם דפנות זכוכית, נורות לד שידלקו אוטומטית עם פתיחת הדלתות והמגירות ומגוון צבעים לפנים הארונות. בקיצור? זה כמו בבישול- כשהבסיס טוב, יציב וטעים אפשר להישאר איתו, או להוסיף טוויסט קטן שייתן לו את טביעת האצבע שלכם.

כדי להתרשם מכל המטבחים אתם מוזמנים להגיע לאולם התצוגה של HACKER בהרצליה פיתוח. טווח המחירים מתחיל ב 59,900 ¤ ותוכלו לבחור אם וכיצד לשדרג את המטבח בעזרת שלל חומרים, טקסטורות וגאדג'טים נוספים שהופכים את השהות במטבח לחוויה ייחודית. להזכירכם, המטבח כבר מזמן לא חדר בישול... הוא הפך למרכז הבית... אז איזה טיפוס אתם? קלאסיק או סיסטמט?

וואלה! NEWS בשיתוף HACKER

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully