וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב כולל למטבח - ראיון עם עופר גלזר, בעל מטבחי Hacker ישראל

15.2.2017 / 10:48

כשמעצבים מטבח חשוב מאוד לתכנן את המטבח כך שתיווצר בו זרימה בעבודה, פונקציונאליות ונגישות טובה. כדי לעשות קצת סדר בנושא ראיינו את איש העסקים עופר גלזר ממטבחי HACKER, שהסביר כי תכנון מטבח זה עניין למקצוענים

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף HACKER

אחד הדברים הכי כיפים בעיצוב הוא להוציא את החלומות שלנו לפועל. כאשר מדובר בעיצוב מטבח, יש בפנינו אינספור אפשרויות וחשוב שלצד הסטייל גם יהיה נוח לעבוד בו.

כדי לעשות קצת סדר בנושא ראיינו את איש העסקים עופר גלזר ממטבחי HACKER, שהסביר כי תכנון מטבח זה עניין למקצוענים. כידוע, מטבחים כוללים פרטים וסוגים רבים של אבזור, מכשירי חשמל, משטחי עבודה, ארונות אחסון ועוד.

לכן קיימת חשיבות רבה היכן למקם כל יחידה בהתאם למגבלות גודל המטבח, מספר הנפשות בבית ומשתנים רבים אחרים, כל זאת על מנת לשמור על נוחות ופונקציונאליות מקסימלית של המטבח.

כיצד עושים זאת? כשמעצבים מטבח חשוב מאוד לתכנן את המטבח כך שתיווצר בו זרימה בעבודה, פונקציונאליות ונגישות טובה. הכוונה היא שתמיד תהיה למי שמבשל במטבח גישה, זמינות ונוחות מקסימאלית לאותו ציוד או מלאי שדרוש לו באותה עת. לדוגמא בשעת הבישול רצוי שהכלים, התבלינים, השמן יהיו בטווח יד באזור הכיריים או למשל שמדיח הכלים ימוקם בסמוך לכיור.

וכיצד מבטיחים כי המטבח וחלקיו יחזיקו מעמד לזמן רב? חברת HACKER. מייצרת מטבחי יוקרה כבר קרוב ל-90 שנה וכיום המפעל בגרמניה מייצר ומספק בסביבות 1000 מטבחים כל יום.

זו כמות אדירה שיוצרת למפעל כוח קנייה גדול מאוד שמאפשר לו לרכוש במחירים מעולים את האבזור ברמות הטובות ביותר בעולם. שימוש בחלקים ובאבזור הטוב ביותר זה מבטיח אריכות ימים, בנוסף, המטבחים מיוצרים באמצעות רובוטיקה מתקדמת ולכן אין סטייה אפילו של מילימטר בפרזול-מה שמבטיח שלא תהיה שחיקה לאורך זמן.

כדי לתרגם את כל הפונקציונליות לעיצוב אופנתי, חברת HACKER מקפידה לשמור על מראה מוקפד ואלגנטי של המטבחים. לעיתים קרובות, על מנת לגוון ולחדש את הקולקציה של המטבחים, המפעל מזמין אדריכלים בעלי שם עולמי שמעניקים מניסיונם ויוצרים קווי עיצוב נוספים וחדשניים.

לדוגמא, תוכלו למצוא אין ספור סוגי חזיתות החל מפורמייקה בדגמים וצבעים שונים, חזיתות צבע, פורנירים שונים, חזיתות זכוכית, חזיתות אבן ציפחה, חזיתות נירוסטה ועוד והכל במגוון גדול מאוד של ארונות בסגנונות ובמידות שונות החל מסגנון מודרני דרך קלאסי ועד כפרי.

שני טרנדים חדשים ומיוחדים שנלקחו מעולם העיצוב הם חזיתות מחופות בגלופות של אבן ציפחה שלמעשה יוצרות מטבח עם מראה של אבן טיבעית ובנוסף חזיתות בחיפוי עלי מתכת בצבעים שונים שגם הן המילה האחרונה וטרנד חדש בעיצוב העולמי.

את המטבחים ורעיונות נוספים לעיצוב תוכלו לראות באולם התצוגה של HACKER. מחיר המטבחים מתחיל ב 59,900 ש"ח ותמיד תוכלו לבחור באופציות פונקציונאליות ומעוצבות לשדרוג המטבח.

להתייעצות עם המומחים, לחץ כאן

וואלה! NEWS בשיתוף HACKER

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully