וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדפיסים ומעצבים על זכוכית

14.2.2017 / 13:06

אחד הטרנדים הבולטים ביותר כיום הוא בחירת זכוכית לחיפויי קירות, דלתות רהיטים ומשטחים לשולחנות. מה שמגדיל את הסיכוי לפגוש את אותה זכוכית בבית אחר, אז איך הופכים את הזכוכית לייחודית? בעזרת הדפסה של כל מה שרק תוכלו לדמיין. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף בלורן

בואו נגיד את האמת: עיצובים יכולים לפעמים קצת לחזור על עצמם. מכירים את זה שנכנסים לבית של השכן ורואים את אותו רהיט שבדיוק קניתם? מבאס.

אז אחד הטרנדים הבולטים ביותר כיום הוא בחירת זכוכית לחיפויי קירות, דלתות רהיטים ומשטחים לשולחנות. מה שמגדיל את הסיכוי לפגוש את אותה זכוכית בבית אחר, אז איך הופכים את הזכוכית לייחודית?

ניתן כיום לבחור זכוכיות מעוצבות עם כל הדפס שתרצו. מה שמבטיח שרק לכם יהיה את השילוב הזה. אפשר לשלב תמונה מהטיול האחרון, ציור של הילד, לכתוב את שמות בני המשפחה ועוד אינספור אפשרויות.

אך לדמיין כיצד זה יראה זה לא תמיד משימה פשוטה, לכן פיתחו בבלורן את מערכת ההדמיות המתקדמת Bluran3D. שם תוכלו לשחק עם האפשרויות השונות, לבחור הדפסים, צבעים ועוד ולראות כיצד סוגי הזכוכיות והדוגמאות השונות משתלבות במטבח, באמבטיה, בסלון, במטבח ובשאר חדרי הבית. בחירת ההדפסים היא אינסופית וכל תמונה, כל עוד היא באיכות גבוהה, תוכל להפוך למוטיב הייחודי שלכם בעיצוב. ניתן לשנות את צבע הרקע והגוונים.
ההדפסה היא בטכנולוגיית UV שמעניקה חיים וחדות לתמונה.

במרכזי המידע והתצוגה של בלורן תוכלו לבחור כבסיס לעיצוב שלכם זכוכית חלקה בכל גוון, בגימור מבריק או מט שנקרא גם משי-משי. לזכוכית עמידות גבוהה במיוחד לאורך שנים כי אינה מתקלפת ודוהה וגם קלה לניקוי. הודות לטכניקת החיסום הן בטיחותיות ועמידות במיוחד.

לאחר שתגבשו קונספט במערכת ההדמיות, תוכלו להגיע לבלורן ולקבל ייעוץ מקצועי כדי להפוך את העיצוב שלכם למציאות! אז כמו שאומרים, דרך זכוכיות רואים רחוק, רואים שקוף, או מט או בכלל הדפסים...

למערכת ההדמיות בתלת מימד, לחצו כאן

מאת וואלה! NEWS בשיתוף בלורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully