וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנימליזם הוא השחור החדש

וואלה! NEWS בשיתוף קליל

12.2.2007 / 13:33

טרנדים בעיצוב משתנים כל הזמן, אבל יש כאלה שנמצאים כאן כדי להישאר. אם בעבר יוקרה הושגה לעתים בעזרת עודף פרטים וצבעים ואפילו קיטש- היום כבר ברור שמי שמחפש עיצוב אקסקלוסיבי ילך על מראה מינימליסטי ונקי

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף קליל

טרנדים בעיצוב משתנים כל הזמן, אבל יש כאלה שנמצאים כאן כדי להישאר. אם בעבר יוקרה הושגה לעתים בעזרת עודף פרטים וצבעים ואפילו קיטש- היום כבר ברור שמי שמחפש עיצוב אקסקלוסיבי ילך על מראה מינימליסטי ונקי.

כן, אפשר לומר שמינימליזם הוא השחור החדש. ומה קורה עם פרטים בבית שגם צריכים להיות עמידים וחזקים מאוד כמו חלונות במפתחים גדולים? איך מינימליזם משתלב עם צרכים טכניים ייחודים כמו כנף חלון כבדה שקשה להזיזה כמו עומס משקל או תנאי מזג אוויר קשים?

על השאלה הזאת בדיוק עונה סדרת קליל-נוף של חברת קליל. הסדרה כוללת מערכות של חלונות ודלתות הזזה בעיצוב נקי וצר במיוחד, שמותאמת באופן מלא לדירות יוקרה, וילות, בנייני ציבור ומשרדים. הרמה הגבוהה של האטימות ונוחות ההפעלה של המערכת הופכת אותה לפתרון מושלם לסגירת מרפסת ולשימוש בקומות גבוהות.

הפתרונות גם הופכים את המערכת לאמינה לאורך שנים: עמידות מירבית ללחצי רוח גבוהים, מסילות בעלות ציפוי מיוחד נגד שחיקה של הצבע ואפשרות לשלב מגוון סוגי זכוכית מבודדת.

את סדרת קליל נוף ניתן לצבוע בכל סוגי הצבעים והגוונים: תוכלו לבחור בגוונים במראה ברזל, במראה מטאלי, אלומיניום טבעי או בגימור חלק ומבריק למראה קלאסי. תוכלו לשלב בה סוגי זכוכית שונים, רשתות ותריסים מבית קליל. גודל מירבי לכנף רוחב של עד 180 ס"מ וגובה של עד 280 ס"מ.

כדי לחשב באופן מדויק איזו מערכת מתאימה לכם ולתכנן את החלון המושלם, אתם מוזמנים לפנות למחלקת הייעוץ של קליל. אז תחשבו פשוט ותנו לנוף לעשות את שלו.


לגלריית התמונות ומגוון אפשרויות נוספות, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully