וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגעת באינסוף: אפשרויות בלתי מוגבלות לעיצוב דלתות המטבח שלכם

7.2.2017 / 9:36

מה עושים במקרים בהם הפרקטיקה מחייבת לשבור את הקו העיצובי הנקי? נניח בארונות מטבח שצריך לשלב ידיות? קונספט עיצובי חדש שהוא בעצם פילוסופיה שלמה יאפשר לכם לעשות כל מה שתרצו עם מגירות וארונות המטבח שלכם. צפו וגלו כיצד

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף בלורן

אחד המאפיינים הכי בולטים של העיצוב המודרני הוא רהיטים בקווים אחידים ונקיים. הם יוצרים תחושה של המשכיות אינסופית שמשתלבת בחלל באופן טבעי.

אך מה עושים במקרים בהם הפרקטיקה מחייבת לשבור את הקו הנקי? נניח בארונות מטבח שצריך לשלב ידיות? אז בטח כבר שמעתם על הפתרון של דלתות ללא ידית, אך בחברת Blum לקחו את הרעיון העיצובי לשלב הבא בקונספט 1-3-4 אינפיניטי.

אז ככה, המספרים מייצגים רעיון אחד, שלושה יישומים וארבע טכנולוגיות תנועה שמאפשרות אינסוף אפשרויות עיצוב.

שלושת היישומים מתייחסים למנגנוני קלפות, צירים לדלתות ומגירות -המבחר מאפשר לענות לכל צורך טכני ושאיפה עיצובית. טכנולוגיות הפתיחה הן: 'סרוו-דרייב' מנגנון חשמלי לפתיחת מגירות וקלפות בנגיעה קלה , טיפ און לפתיחת דלתות בלחיצה, בלומושן לטריקה שקטה וטיפ און בלומושן, מנגנון מכאני המשלב את שתי הטכנולוגיות לפתיחת מגירות ודלתות בלחיצה.

מידע נוסף על הקונספט העיצובי 1-3-4 אינפיניטי מבית BLUM תוכלו לקבל במרכזי המידע והתצוגה של בלורן. במקום תוכלו להתרשם משלושת היישומים ומטכנולוגיות הפתיחה השונות המאפשרות עיצוב נקי ומינימליסטי.

לפתרונות עיצוב נוספים בשיטת 1-3-4 אינפיניטי, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף BLURAN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully