וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שצריך לדעת על החלונות הבלגיים החדשים

חדשות העיצוב בשיתוף קליל

6.2.2017 / 8:47

חלון בלגי מוסיף המון לכל בית, בין אם מדובר על סגנון כפרי ובין אם מדובר על סגנון אורבני, אלא שחלונות בלגיים מברזל מחלידים ודורשים תחזוקה שוטפת. הכירו את החלונות הבלגיים החדשים: אופציה זולה יותר למי שלא מוכן להתפשר על הנראות

תוכן שיווקי - -חדשות העיצוב בשיתוף קליל

ברוכים הבאים לחדשות העיצוב. כשאנחנו חושבים על בנייה כפרית, מיד עולה לנו לראש תמונה רומנטית של פרטים עדינים ואמנותיים בעבודת יד- כמו חלונות בלגיים.

אבל היום כבר ידוע שחלון בלגי ברזל, יפה ככל שיהיה, מחליד ומצריך תחזוקה שוטפת. הוא מוגבל באפשרות הפתיחה והאטימה שלו והוא גם יקר מהאופציות האחרות שקיימות היום בגלל הצורך בעבודת יד.

אז איך משלבים בין האסתטיקה העדינה של חלון בלגי ליתרונות שיש לחלונות בעיצוב מודרני?
בחברת קליל פיתחו מערכת חלונות חדשה שהיא חלופה אמיתית לחלון בלגי מברזל, כזאת שתתאים לגמרי גם לבנייה אורבנית עכשווית.

הסדרה הבלגית החדשה מעוצבת בקווים דקים ועדינים במיוחד, והיא כוללת מגוון עצום של דוגמאות מיוחדות ואפשרויות חלוקה בין חלונות קבועים לכנפיים על ציר, בהתאם לצרכים שלכם. הגמישות העיצובית מאפשרת לכם גם לשלב את הסדרה עם שלל מערכות תריסים ורשתות מבית קליל, ולבחור מתוך מגוון ידיות וגוונים. יש לכם עיצוב מגניב? תתייגו אותנו באינסטגרם.

וזה לא רק יפה- החלון הבלגי החדש הוא עמיד במיוחד, בעל אטימות משופרת וניתן לשלב בו זכוכית. מחירי הסדרה זולים משמעותית מחלון בלגי מברזל.

כדי להתרשם מהאופציות השונות שלה, לדפדף במניפת הצבעים ולקבל ייעוץ מקצועי, תוכלו להגיע לאולמות התצוגה של קליל או ליצור קשר באתר klil.co.il אז לכל מי שחשב אחרת- בהחלט אפשר להיות גם עדין וגם חזק...נתראה בעיצוב הבא.

למגוון חלונות מעוצבים, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully