וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TOTAL LOOK בחדר הרחצה

1.2.2013 / 12:01

אז השקענו בעיצוב האמבטיה: אריחים, אמבטיה, ברזים ואפילו באסלה. אלא שאז אנו מגלים שחסרים הדברים הקטנים כמו מתלה למגבות, מתקן מברשות שיניים ועוד. צפו וגלו כיצד מייצרים טוטאל לוק מושלם לחדר האמבטיה שלכם

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף MODY

החלטנו לעצב מחדש את חדר האמבטיה והשקענו מחשבה בבחירת ברזים, אמבטיה, אריחים ואפילו האסלה. הכול נראה טוב והגיע הזמן להשתמש בחדר האמבטיה.

אבל פתאום אנחנו מגלים שחסרים הדברים הקטנים כמו מעמד לסבון ולמברשת השיניים, איזה מדף קטן, מתלה למגבות ועוד...אז אנחנו מביאים ספל קפה למברשת שיניים, זורקים את המגבת על כיסא והסבון? עדיין באריזת הפלסטיק....בקיצור? זה ממש לא טוטאל לוק. אז כיצד יוצרים אותו?

המעצבת עדי חמיצר ממשרד לוי חמיצר אדריכלים מסבירה כי "טוטאל לוק זה לשים לב למכלול הפרטים שעושים את החלל, לא רק האייטמים הגדולים והיקרים והמובנים מאליהם אלא גם הדברים הכי קטנים שבסוף הופכים את החלל לחדר עם אישיות ונוכחות: בכל זאת אנחנו מבלים שם לא מעט שעות. כשאנחנו עובדים על חדרי רחצה אנחנו חושבים לדוגמא על תאורה – שמשפיעה יותר מכל דבר אחר על האופי של החדר, על אמנות – מי אמר שאמנות צריכה להיות תלויה רק בסלון? או על צמחיה... אנשים יכולים להוציא הון תועפות על אסלה מאיטליה ואז לתלות מעליה מתלה מגבות מכוער מפלסטיק – העבודה שלנו היא לדאוג למכלול כדי שהתוצאה תהיה מושלמת."

כיום, כל המותגים המובילים מציעים קולקציות ברזים וסניטריה שיש להן אקססוריז משלימים עם קו עיצובי שתואם לעיצוב חדר האמבטיה כולו. בין אם אתם בוחרים בסגנון מינימליסטי, קלאסי או רטרו חשוב שתבחרו במותגים המובילים כמו: GESSI, CEA, AGAPE ו HOTBATH שנותנים פתרון כולל להשלמת חדר האמבטיה בסגנון המבוקש.

רוצים ליצור טוטאל לוק בחדר האמבטיה? ניתן להתרשם ממגוון הקולקציות ומחדרי השראה מעוצבים בכל אולמות התצוגה של רשת MODY, הרשת המובילה והעדכנית ביותר לעיצוב הבית והבחירה הקבועה של האדריכלים המובילים בשוק.

להתייעצות עם המומחים, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף MODY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully