וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיצות: עושים סדר בבלאגן במטבח

24.1.2017 / 17:09

כולנו סובלים מבלאגן במגירות ובארונות המטבח שלנו, אבל יש פיתרון פשוט ועיצובי - מחיצות. ואתם אפילו לא צריכים לעשות זאת לבד, נציג של החברה יגיע עד אליכם כדי למצוא את כל הפתרונות היעילים ביותר

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף בלורן

כל כך הרבה פעמים היינו בחדר השינה או סתם קראנו ספר בסלון ופתאום שמענו רעש של סירים נופלים או צעקות של בן משפחה שמחפש את הפותחן.

ולמי מאתנו לא חסר מקום במטבח, בחדר הארונות או בחדר השינה. ובינינו- גם כשיש מקום לאחסן את כל מה שצברנו במהלך השנים, לפעמים אין לנו סיכוי למצוא כל מה שאנחנו צריכים-ושוב אנחנו קונים מוצר שזרוק אצלנו איפשהו במגירה עמוסת כל טוב.

אז לא לדאוג.יש פתרון שחוסך זמן חיפוש יקר, משדרג את חווית המטבח ויש שיאמרו שאפילו עוזר לחיי הזוגיות. מדובר בפתרון חכם ופשוט- מחיצות המאפשרות תכנון ועיצוב של שטחי האחסון בתוך המגירות, שבנוסף לסדר המופתי גם מגדילות את שטח האחסון ומנצלות באופן אופטימלי את החלל הנתון.

החלוקות מיועדות למגירות במטבח, בארון האמבטיה, בארונות הבגדים ובכלל רהיטי הבית.
אז איך נדע איזו מערכת חלוקה תתאים לנו? חברת בלורן שולחת נציג אלינו הביתה בכדי להקשיב וללמוד מהם בדיוק אורח התנהלותנו במטבח שלנו כך שהעיצוב והסדר החדש יתאים במדויק לאורח החיים המשפחתי.

אז במקום להתייאש מהקיים ולוותר מראש על הנוחות והסדר, הזמינו את נציג בלורן שיראה לכם איך אפשר לשדרג את הקיים ברהיטי הבית שלכם לרמה הגבוהה ביותר של סדר ואסתטיקה. כנסו לאתר החברה ותראו כיצד מערכות החלוקה יכולות לשדרג באופן מיידי את איכות החיים שלכם.

לפתרונות אחסון אישיים לביתכם, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף בלורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully