וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד הבולט: אריחי תלת מימד

12.1.2017 / 17:15

הכירו את הטרנד המרהיב הבא: אריחי תלת מימד הנותנים קומפוזיציות מעניינות על הקיר שלכם. בתוספת תאורה נכונה תוכלו להמשיך לשחק בטקסטורות ובצורות

חדשות העיצוב בשיתוף Mody

אם אתם מחפשים דרך לחדש ולהפתיע בעיצוב הבית, כדאי שגם אתם תשמעו על הטרנד הבולט הבא: אריחי תלת מימד.

על ידי שימוש בקיר דומיננטי אמנותי Power wall נוכל לשנות את תפיסת החלל כולו. כדי להבין במה מדובר, שאלנו את האדריכלית לילך לב מהמשרד לב גרגיר אדריכלים מדוע אריחי התלת מימד הפכו לטרנד הבולט של התקופה האחרונה?

"הבשורה העיצובית של אריחי תלת המימד היא שלא רק הצבע והחומר משחקים תפקיד, אלא גם הצורה ופני השטח של האריח. הם יוצרים קומפוזיציות חכמות ומעניינות אשר יוצרות תחושה של משחק ותנועה אינסופיים בחלל. חשוב לקחת בחשבון שיצירת קיר תלת מימדי מצריך תכנון של תאורה נכונה שתדגיש את תלת המימד ותמקד את הפוקוס של מי שנכנס לחלל על הקיר הדומיננטי שהוא ה- Power wall"

אמרו לכם שאריחים זה רק לאמבטיה? אז אריחי תלת המימד לא "יוצאים" רק מהקיר, אלא גם אל הסלון, חדר השינה ואפילו המשרד. הם נותנים טוויסט לכל חלל ויכולים לשמש כאלמנט עיצוב מרכזי. בזכות מגוון הדגמים, הצבעים, הטקסטורות והצורות האריחים משמשים כיצירת אמנות אינדיבידואלית שעומדת בפני עצמה.

ניתן להתרשם ממגוון אריחי תלת מימד ומחדרי השראה מעוצבים בכל אולמות התצוגה של רשת MODY, הרשת המובילה והעדכנית ביותר לעיצוב הבית והבחירה הקבועה של האדריכלים המובילים בשוק.

להתייעצות עם המומחים לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף MODY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully