וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזית מנצחת: כך תשדרגו את מראה ארונות המטבח שלכם

19.12.2016 / 12:09

חזיתות מתכת מאפשרות לכם ללכת על כמה כיוונים עיצוביים בהתאם לטעם שלכם ולעיצוב הבית, תלוי בצבע המתכת שתבחרו

חדשות העיצוב - תוכן שיווקי - בשיתוף מטבחי Hacker

הטרנד המטאלי הוא כבר מזמן לא אופנה חולפת. הוא הפך למגמה עיצובית לוהטת שברור שהיא כאן כדי להישאר. החידוש האחרון הוא בכניסה של המתכות למקומות שלא היינו רגילים לראות אותן, כמו בחזיתות של ארונות המטבח.

איש העסקים עופר גלזר, הבעלים של מטבחי Hackerבישראל. מספר כי החברה מספקת מטבחים לדירות, בתים פרטיים ולפרויקטים של מגורי יוקרה והיא שמה לה ליעד לתת לכל לקוח את יחס "העלות תועלת" הטוב ביותר. חזיתות המתכת הן פתרון עיצובי יוקרתי וייחודי למי שרוצה מטבח שהוא הרבה מעבר לתקן הסביר.

חזיתות מתכת מאפשרות לכם ללכת על כמה כיוונים עיצוביים בהתאם לטעם שלכם ולעיצוב הבית, תלוי בצבע המתכת שתבחרו. צבע הטיטניום ייתן מראה הייטקי שיעבוד מעולה עם רצפת בטון או משטחי נירוסטה, צבע הזהב יתבל את המטבח באווירה אוריינטלית חמה וישתלב מדהים עם שחור-לבן וצבע הברונזה יתן לוק בארוקי, בסגנון רוברטו קוואלי לאלה מכם שלא מפחדים מקצת קלאסיקה מוקצנת.

חזיתות המתכת מאפשרות עיצוב פורץ דרך מבחינת שימוש בחומרים. החזיתות עשויות מעלי ברונזה צבועים, כלומר ממש ממתכת. אם גם לכם נוצצות העיניים כשאתם מדמיינים אותן אצלכם במטבח, אתם מוזמנים להתרשם מהן באולם התצוגה של Hacker בהרצליה פיתוח. אז תכו במתכת בעודה טרנד חם.

לגלריית מטבחים מעוצבים לחץ כאן

חדשות העיצוב בשיתוף חברת Hacker

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully