וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני שמעצבים את הבית: כך תבנו את השלד הנכון

1.12.2016 / 13:06

ארון בעל פתיחה רחבה או מעבר צר? מערכות הזזה לארונות גדולים מגיעות במגוון טכנולוגיות רחב של מערכות מרחפות, רגילות, מתקפלות או במישור אחד

חדשות העיצוב - תוכן שיווקי - בשיתוף בלורן

לעיצוב הבית יש אינספור אפשרויות והוא כלי לביטוי סגנוננו האישי. אך בעיצוב יש גם אילוצים כמו נפח החלל, בחירת החומרים והדרישות העיצוביות. לכן, עוד לפני שמעצבים את גוף הבית כדאי לעצב את השלד. מה זה שלד העיצוב? הפרזול. אותם צירים, מסילות, מגירות וידיות שמאפשרים לדברים לזוז בצורה הרמונית ויפתחו לנו דלת למגוון רחב יותר של סגנונות עיצוב.

כיצד הפרזול משפיע על העיצוב? ניקח לדוגמא את צירי הקליפ-טופ מבית Blum שהם המילה האחרונה בתחום. הם מחולקים לפי זוויות פתיחה שמתאימות למבנה הארון הרצוי. הם חוסכים מקום וגם תורמים למראה נקי.

או למשל את המגירות והמסילות מבית Blum אשר מאופיינות בפתיחה חלקה, גישה נוחה לתכולה ומאפשרות חופש עיצובי בבחירת דפנות וחזיתות הארון. ויש עוד: לקלפה מסוג HF יש מנגנון להרמת שתי חזיתות במקביל, כיוון שלא מדובר בקלפה כפולה מתקבלת גמישות בבחירת כמות המדפים, מיקומם ושילוב בין סוגי חזיתות.

יש אילוץ של ארון בעל פתיחה רחבה או מעבר צר? אין בעיה, מערכות הזזה לארונות גדולים מגיעות במגוון טכנולוגיות רחב של מערכות מרחפות, רגילות, מתקפלות או במישור אחד. כך יתאפשר לכם לבחור חזיתות זכוכית, עץ או כל דבר אחר שעולה על דעתכם.

את כל פתרונות הפרזול והטרנדים האחרונים כמו דלתות ומגירות ללא ידיות שנפתחות בלחיצה, תוכלו למצוא באתר ובשישה מרכזי המידע של חברת בלורן אשר מתמחה בפתרונות פרזול מבית BLUM למטבחים ורהיטים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

חדשות העיצוב בשיתוף חברת בלורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully