וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנה מכל כיוון: הכירו את הדור החדש של הסוככים

2.1.2017 / 8:42

מי רוצה לוותר על התענוג שבישיבה תחת השמיים בערב נעים? עולם הסוככים מציע אפשרויות יעילות ומעוצבות יותר

חדשות העיצוב - תוכן שיווקי - בשיתוף סולאריס

כל מי שיש לו דירת גג, גינה או מרפסת מכיר את ההתלבטות: מצד אחד, אנחנו רוצים הגנה מהשמש, מהחום ולפעמים גם משכנים סקרנים. מצד שני, מי רוצה לוותר על התענוג שבישיבה תחת השמיים בערב נעים? את סוככי הזרועות המתקפלים שמאפשרים את הורסטיליות הזאת אתם כבר בטח מכירים. אבל עולם הסוככים מתחדש כל הזמן ומציע לנו אפשרויות שהן גם יעילות יותר, עמידות ונוחות לתפעול וגם, לא פחות חשוב, אסטתיות ואלגנטיות.

כאן נכנסים לתמונה סוככי המסך של סולריס, שבהרבה מקרים מהווים למעשה השלמה לסוכך העליון. סוככי הזרועות המעוצבים מאפשרים כיסוי של שטחים גדולים מאוד ללא עמודים תומכים ומתקפלים בקלות.

כבר בשלב ההתקנה תחסכו לעצמכם הרבה כאב ראש כיוון שאין צורך בתשתיות מיוחדות וגם לא באישורים או אגרות רישוי.בדירות עם חלונות גדולים - במיוחד בקומות גבוהות, נרצה למנוע גם חדירה של שמש נמוכה, רוח וגשם אל תוך חלל הדירה.

הסוככים עשויים בד או פי.וי.סי ונמתחים מלמעלה למטה כך שנוצרת מחיצה שיכולה להיות שקופה או אטומה. משלל הדגמים ואפשרויות הסוככים וההצללות תוכלו להתרשם באולמות התצוגה של חברת סולריס אשר מתמחה בפתרונות הצללה אידיאליים לאקלים הישראלי.

לפרטים נוספים לחץ כאן

חדשות העיצוב בשיתוף חברת סולריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully