וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדו מהעץ: החומר שהכי מתאים לפרגולות שלכם

חדשות העיצוב בשיתוף חברת סולריס

1.12.2016 / 12:24

אין כמו פרגולה בחצר כדי לתת תחושה ביתית ויוקרתית. אבל אם עד היום הכרתם רק את הפתרון הסטנדרטי של פרגולות עץ, אתם מוזמנים להכיר את הדבר החם הבא בעולם הקירוי וההצללה: פרגולות אלומיניום מעוצבות

חדשות העיצוב - תוכן שיווקי - בשיתוף חברת סולאריס

בלא מעט בתים בישראל יש חצר או מרפסת גדולה, מפתה ופתוחה אבל לא מנוצלת. השמש הישראלית מבריחה אותנו אל פנים הבית הממוזג ומונעת מאתנו ליהנות מהמרחב הכי כיפי שלו.

הפתרון ברור, הצללה. אין כמו פרגולה בחצר כדי לתת לה תחושה ביתית ויוקרתית. אבל אם עד היום הכרתם רק את הפתרון הסטנדרטי של פרגולות עץ, אתם מוזמנים להכיר את הדבר החם הבא בעולם הקירוי וההצללה: פרגולטו - פרגולות אלומיניום מעוצבות.

האלומיניום הוא חומר קל וחזק שעמיד גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים. בניגוד לעץ, שהשמש והגשם גורמים לו להתיישן ולדהות - האלומיניום שומר על מראה חדש לאורך זמן. הוא לא נסדק, לא מתקלף, לא נרקב ולכן גם לא דורש שום תחזוקה שוטפת.

פרקטי בהחלט, אבל לא רק. עוד סיבה לרדת מהעץ היא המראה הנקי והמודרני של פרגולות האלומיניום של סולריס. הן מגיעות במגוון רחב של צבעים וסגנונות, מה שהופך אותן לאלמנט עיצובי לכל דבר. פרגולות האלומיניום משתלבות בכל גינה או מרפסת ומתאימות גם לכיסוי שטחים גדולים. תוכלו להחליט אם הפרגולה שלכם תהיה קבועה או מתכווננת, להוסיף לה מרזבים, גגונים, איטום לגשם ואפילו לשלב בה גופי תאורה מובנים.

ממגוון הדגמים של הפרגולטו תוכלו להתרשם באולמות התצוגה של חברת סולריס, שכמובן גם תספק לכם ייעוץ ותכנון מקצועי לקראת ההתקנה. אחרי שעשינו קצת צל על הנושא, נתראה בעיצוב הבא.

לפרטים נוספים לחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • פרגולות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully