וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה אחת שווה אלף מילים: תמונות לעיצוב הבית

וואלה! NEWS בשיתוף בלורן

14.3.2017 / 11:30

התמונות שאנחנו תולים בבית מעידות על האופי, הטעם והאהבות של מי שגר בו. הן בעצם הפינאלה של העיצוב ונותנות מראה ייחודי ואישי לכל חלל. כנסו וגלו על הטרנדים החמים

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף בלורן

אתם בטח מכירים את זה מצילומים של בתים מעוצבים במגזינים- הכל נראה יפה, עדכני ונבחר בקפידה, אבל... משהו חסר. זה לא נראה כמו בית. כי בשביל שבית ייתן תחושה חמימה ומזמינה יותר הוא חייב את המגע האישי של מי שגר בו. הציורים של הילד על המקרר, התמונות של בני המשפחה וגם קצת בלאגן- הם אלה שנותנים לנו את ההרגשה הנעימה של בית. אבל איך בכל זאת אפשר להכניס את הטאץ' האישי שלנו בצורה קצת יותר מתוחכמת?

התשובה פשוטה, אבל גם כוללת בתוכה אינסוף אפשרויות: תמונות. התמונות שאנחנו תולים בבית מעידות על האופי, הטעם והאהבות של מי שגר בו. הן בעצם הפינאלה של העיצוב ונותנות מראה ייחודי ואישי לכל חלל. זאת הסיבה שבחברת בלורן פיתחו את קולקציית BluranArt – פורטפוליו עשיר של תמונות יצירתיות ואיכותיות של מגוון אמנים וצלמים. את התמונות בלורן מדפיסה על מגוון חומרים כמו עץ או זכוכית בליווי מסגרת אלומיניום נסתרת לתלייה נוחה וחזקה במגוון מידות, ואם יש לכם נטיות אמנותיות בעצמכם- אתם מוזמנים גם להדפיס תמונה אישית שצילמתם בעצמכם.

כדי להתרשם מקולקציית BluranArt אתם מוזמנים להיכנס לאתר החברה ולמצוא את כל העיצובים והאפשרויות שהיא מציעה לכם ואף לנסות ולשחק עם עיצובים שונים במערכת הדמיות תלת-מימד מתקדמת. אז תיכנסו לתמונה.

למידע נוסף לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully