וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתות מעוצבות לפנים הבית

12.3.2017 / 11:23

את דלתות פנים הבית ניתן להפוך לאלמנט עיצובי לכל דבר, והכיף בדלתות זה שהן מאפשרות המון משחק וגיוון. אחרי הכל, מדובר באלמנט כל כך דומיננטי בבית, אז למה בעצם שיהיה כל כך סטנדרטי? כל הפרטים על הטרנדים החמים, בפנים

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף קליל

עיצוב פנים טוב הוא כזה שיודע לקחת את הדברים ההכרחיים, ה"אילוצים", ולהפוך אותם לחכמים וכן- גם ליפים. אתם יכולים למשל לחשוב על דלתות הבית שלכם כעל מחיצות נעות שמפרידות בין החללים, כהכרח וזהו.

אבל אפשר גם להפוך אותן לאלמנט עיצובי לכל דבר, והכיף בדלתות זה שהן מאפשרות המון משחק וגיוון. אחרי הכל, מדובר באלמנט כל כך דומיננטי בבית, אז למה בעצם שיהיה כל כך סטנדרטי?

תכירו את קליל-דור, סדרת דלתות שמאפשרת חופש עיצובי מוחלט. משקופים וצירים סמויים או גלויים ואפשרויות חיפוי אין סופיות- תוכלו לבחור בין חומרים שונים ובין גימורים של מט, מבריק או חלק. תוכלו לבחור בין טקסטורות שונות והדפסים.

ולא רק לבחור- תוכלו ממש לעצב. ניתן להדפיס כל עיצוב שתרצו על כמעט כל חומר ולעשות בשבילכם דלתות שיהיו רק לכם. החיפוי של הדלת יכול להיות שונה בשני הצדדים כך שאין מה לדאוג- גם אם הילד מתעקש על דלת של קבוצת כדורגל לחדר שלו, זה לא אומר שתצטרכו לראות את מסי מהסלון, ואם הילד גדל וכבר לא בעניין של כדורגל, אז אין בעיה להחליף את החיפוי ולקבל מראה חדש לגמרי.

בקליל-דור תמצאו 4 משפחות- אופיס, בלגי, קלאסי וארט. כדי להתחיל לפנטז על דלתות בעיצוב שלכם אתם מוזמנים להגיע למרכז ההדרכה של קליל ולקבל יעוץ מקצועי. מומלץ לשחק קצת באתר של קליל עם ההדמיות של הדלתות לפני שאתם מגיעים ליעוץ, רק כדי לא לבוא נעולים.

למגוון סגנונות של דלתות פנים, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף קליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully