וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלחוני חוץ: כך תשדרגו כל חצר וגינה

12.3.2017 / 11:49

מקלחוני חוץ כבר הפכו ללהיט בבתים רבים בארץ, גם כאלה שאין להם בריכה בבית יכולים להנות מהחידוש! הילדים חזרו עם מלא חול מהים? יש עליכם בוץ מהעבודה בגינה? או שסתם בא להתפנק בחום של הקיץ. כל הפרטים על הטרנד הרטוב בתוך הכתבה

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף MODY

תנסו רגע לנחש מה יכול לשדרג כל חצר או גינה...מתקרר...מתחמם...הגעתם לטמפרטורה המושלמת!

מקלחוני חוץ כבר הפכו ללהיט בבתים רבים בארץ, גם כאלה שאין להם בריכה בבית יכולים להנות מהחידוש! הילדים חזרו עם מלא חול מהים? יש עליכם בוץ מהעבודה בגינה? או שסתם בא להתפנק בחום של הקיץ. מקלחוני החוץ של FONTEALTA ו-CEA הם כל כך פרקטיים שכל מה שמתחשק לדבר עליו זה העיצוב שלהם!

האדריכל עדי סמט מספר כי "מקלחוני החוץ של המותגים האיטלקיים FONTEALTA ו-CEA מאופיינים בעיצוב נקי, מינימליסטי וחדשני. הנדסת האנוש החכמה משלבת באופן אופטימלי בין עיצוב ופונקציונאליות, תוך שמירה על היבטים אקולוגיים. מגוון הדגמים מבטיחים כי מקלחוני החוץ ישתלבו באופן טבעי בכל חצר או גינה ויעניקו להן את הטאצ' המיוחד והיוקרתי."

בכתבת הווידאו תוכלו לראות את שלל העיצובים, אך בואו נדבר גם על הפרקטיקה שלהם. מקלחוני החוץ עשויים מהנירוסטה האיכותית ביותר בעלת קשיות יהלום, מה שהופך אותם לעמידים במיוחד לoutdoor ולמים הקשים של ישראל ומקנה להם אורך חיים ארוך במיוחד ומראה מבריק.

המקלחונים חסכוניים במים והבקרה החכמה המותקנת במקלחון שומרת על זרם וטמפרטורת המים הרצויה.
בקיצור? פתרון מושלם גם למי שאין לו בריכה בחצר. ניתן לרכוש את מקלחוני החוץ המעוצבים באולמות התצוגה של רשת MODY , הרשת המובילה והעדכנית ביותר לעיצוב הבית והבחירה הקבועה של האדריכלים המובילים בשוק.

להתייעצות עם המומחים, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף MODY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully