וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין צורך להתלבט מה לעשות עם הילדים: ה-אירוע של חול המועד פסח

וואלה! NEWS בשיתוף תיאטרון חיפה

7.3.2017 / 10:46

בחול המועד הקרוב אתם פשוט חייבים לקחת את הילדים לפסטיבל חיפה: עשרות מופעי רחוב מבדרים מכל העולם, מוזיקה חיה, הצגות ילדים מעולות, רחובות ססגוניים, תחפושות והעיר חיפה כפי שמעולם לא ראיתם אותה. קיבצנו עבורכם את מיטב הפקות המקור שכדאי לטפס עבורן אל הכרמל

צפו בקטעים נבחרים מפסטיבל חיפה שנערך ב-2016

ב?12 באפריל יוצא לדרך בפעם ה?27 פסטיבל חיפה להצגות ילדים, שהפך עם השנים לשם נרדף לחול המועד פסח, והפעם הוא חגיגי וקרנבלי מתמיד. בפסח הזה תהיה חיפה מוקד עלייה לרגל ומכל קצוות הארץ ינהרו עשרות אלפי מבקרים - הורים וילדים - כדי להשתתף בחגיגת התיאטרון השנתית של המדינה. במשך שלושת ימי הפסטיבל, שיתקיים בתיאטרון חיפה, במתחם מוזיאון חיפה, במתחם האודיטוריום, בספרייה ובמספר אולמות, יתארחו מופעי תיאטרון רחוב והצגות מרחבי העולם ויוצגו בו הצגות מהולנד, גרמניה, איטליה, ספרד, צ'ילה, אורוגואי, בלגיה וצרפת.

כמדי שנה, הקהל הרחב ייהנה מהצגות הילדים המשעשעות והמרגשות ביותר, שמתאימות למגוון גילאים. אפילו פעוטות בני כשנה יוכלו ליהנות מהצגות ב"תיאטרון פצפון". מדובר בהפקות מקור איכותיות של מיטב התיאטראות ורק עבורן שווה לטפס אל הכרמל. בנוסף, ישנם שפע של מופעי רחוב מבדרים חינמיים מהעולם ובמשך כל שעות היום המתאימים לכל המשפחה. האמנים, הלוליינים והליצנים הופכים את הרחובות לבמה פתוחה שבה הם מפליאים להציג את מיומנותם בפני הקהל. הפסטיבל כולל חגיגה של כ-200 אירועים ומופעים לילדים ולהורים והוא חוויה תרבותית, איכותית וכיפית לכל המשפחה. קיבצנו בשבילכם את המיטב.

לכל האירועים וההצגות שבמסגרת פסטיבל חיפה

קבלו טעימה מהפקות המקור האיכותיות שפסטיבל חיפה מציע השנה:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אם פתאום אפגוש אריה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההצגה המוזיקלית "אם פתאום אפגוש אריה" במסגרת תיאטרון חיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב"אם פתאום אפגוש אריה", ההצגה המוזיקלית הפותחת את הפסטיבל, בביצוע תיאטרון חיפה ותזמורת המהפכה, יפגשו הילדים את החתול בלעם שלתוך פיהוק נעלם, פילה מנוזלת, זבוב שעזב לבלי שוב, זברה וג'ירף מפטפטים על נקודות ופסים, קיפוד שמחריש סוד, זנבות שנקשרים, נביחות וקרקורים.

בהצגה מומחזים, בבימויה של רוני ברודצקי ובלחניה של ענבל סמדר, שירי חיות וסיפורים מאת מיטב המשוררים וסופרי הילדים: לאה גולדברג, מיריק שניר, נורית זרחי, שלומית כהן?אסיף, רות אורן, שירה גפן, רפאל ספורטה, תלמה אליגון?רוז ותרצה אתר. ההצגה מיועד לבני ובנות 3?7.

איפה: התיאטרון העירוני חיפה

דודה לאה מאת שומיש

ההצגה "דודה לאה מאת שומיש" במסגרת תיאטרון חיפה. אלון ז'רר, מערכת וואלה! NEWS
ההצגה "דודה לאה מאת שומיש" במסגרת תיאטרון מופע/מערכת וואלה! NEWS, אלון ז'רר

בספרה "נסים ונפלאות", מכנים את לאה גולדברג ילדי רחוב ארנון המפורסם (שבו גם התגוררה הסופרת) "דודה של שומיש". מיהו אותו שומיש? בספרה של שהם סמיט, "דודה לאה מאת שומיש", הוא מתעורר לחיים ומספר לקוראים על אודות חייה ויצירתה של דודתו. שומיש, שנוכח כי כתיבה איננה עניין פשוט כפי שחשב, מגלה, עם קצת עזרה מדודתו, את קסמן של מילים ואת כוחן לברוא עולם ולרגש.

שהם סמיט, כלת פרס ראש הממשלה לספרות וזוכת פרס אקו"ם לעידוד היצירה לספרות ילדים ונוער, היא שגם עיבדה את ספרה למחזה, המיועד לבני ובנות 8 ומעלה ומבוצע על ידי תיאטרון מופע.

איפה: חדר הפלאות

מעבר להרים

פוסטר ההצגה "מעבר להרים" שמוצגת על ידי תיאטרון אלעד. יאיר לוי,
פוסטר ההצגה "מעבר להרים" שמוצגת על ידי תיאטרון אלעד/יאיר לוי

אם הילדים שלכם פונים אליכם ושואלים, "אמא, מזה זה חמלה?" או "אבא, איפה אפשר למצוא אומץ?", "מעבר להרים", היא ההצגה בשבילם. מדובר בלקט אגדות ומשלים מעולם הזן, הטאו, היהדות והבודהיזם. האגדות, שמקורן במזרח (יפן, סין) אך גם באירופה (פולין ואנגליה למשל) נוגעות במרכיבים הבסיסיים של החיים: ארעיות, אנוכיות, נתינה, חמלה, גורל, פחד ואומץ לב. זו הופעת הבכורה של ההצגה, שנכתבה ובוימה על ידי שי פיטובסקי ומבוצעת על ידי תיאטרון אלעד. היא מיועדת לבני ובנות 4?10.

איפה: אולם ביתנו תחתון

הגשם של סבא אהרון

"הגשם של סבא אהרון" בתיאטרון חיפה. אלון ז'רר, מערכת וואלה! NEWS
ההצגה "הגשם של סבא אהרון" בתיאטרון חיפה/מערכת וואלה! NEWS, אלון ז'רר

מעבר להרים מסתתר הגשם, כך מאמין סבא אהרון, פרי מוחו הקודח של מאיר שלו. לשיטתו של סבא אהרון הגשם ממאן לרדת השנה משום שהעננים, שמופיעים בדרך כלל בסביבות חג הסוכות בראש ההר שבאופק, כלואים במערה ואינם יוצאים החוצה. כדי לשבור את הבצורת יש לחלץ את העננים מהמערה שבראש ההר בהקדם האפשרי.

למסעו אל ההר מגייס סבא אהרון את חבריו מימים ימימה - סבא נחום וסבא יצחק (הסקפטיים למדי) - ובליווי פרה וארנבת יוצאים השלושה לחלץ את העננים מן המערה ולהביא את הגשם. האם יצליחו במשימתם וישברו את הבצורת? ההצגה, בעיבודה ובבימויה של מור פרנק ובביצוע תיאטרון הקרון, מיועדת לבני ובנות 4?10.

איפה: אולם ביתנו עליון

החבר הכי טוב שלי

ההצגה "החבר הכי טוב שלי". אלון ז'רר, מערכת וואלה! NEWS
ההצגה "החבר הכי טוב שלי"/מערכת וואלה! NEWS, אלון ז'רר

"החבר הכי טוב שלי" הוא מחזה מקורי המבוסס על סיפור החברות האמיצה בין פרדי הכלב, שננטש בכלבייה, לבין עידו, ילד בן 10 שמבודד מחבריו. בין השניים נרקמות מערכת יחסים מיוחדת, מלאת רגש והומור ושפה פרטית שרק השניים מבינים. מערכת היחסים הזאת משנה את עולמם. את ההצגה כתבו הדס קלדרון ועודד אהרליך, שגם ביימו אותה, והיא מיועדת לבני ובנות 5?8.

לכל האירועים וההצגות שבמסגרת פסטיבל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully