וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולחנות מודולריים: שולחן קפה שהופך לשולחן אוכל

9.3.2017 / 14:02

אנחנו אוהבים לאכול ואוהבים לארח והשילוב הזה הופך את שולחן פינת האוכל ושולחן הסלון לשתי נקודות מרכזיות בבית הישראלי. אז כיצד נבחר בשולחן שיהיה גם פונקציונלי וגם מעוצב באופן שמתאים לחלל שסביבו? כנסו וגלו על הטרנדים החדשים והטכנולוגיים

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף בלורן

אירוח ישראלי טיפוסי עובר כמעט תמיד מארוחה משותפת עם יותר מדי אוכל לישיבה על כוס קפה ועוגה בסלון. כן, אנחנו אוהבים לאכול ואוהבים לארח והשילוב הזה הופך את שולחן פינת האוכל ושולחן הסלון לשתי נקודות מרכזיות בבית הישראלי. אז כיצד נבחר בשולחן שיהיה גם פונקציונלי וגם מעוצב באופן שמתאים לחלל שסביבו.

הטרנד האחרון הוא שולחנות אוכל מעוצבים מאלומיניום בשלל גימורים ומידות. קולקציית השולחנות כוללת שולחנות אוכל קבועים ונפתחים, שולחנות מודולריים, שולחנות בעיצוב אישי ודלפקים נשלפים. כדי שהשולחן יתאים לגודל החלל, בלורן אשר מתמחה בפתרונות פרזול ועיצוב לרהיטים מציגה כמה טריקים חכמים במיוחד, כמו שולחן סלון שהופך לשולחן אוכל וקונסולה שנפתחת לשולחן.

ואחרי שהחלטתם על סוג השולחן, תוכלו גם לבחור בין חומרים שונים למשטח שלו שיתאימו לחזיתות המטבח או המזנון בסלון - זכוכית, עץ, שיש- תלוי בטעם שלכם ובסגנון של הבית. אם בא לכם לתת נגיעה אישית וייחודית לשולחן, תוכלו להיכנס לאתר של בלורן ולבחור הדפס ייחודי שיוטבע על גבי משטח או אפילו תמונה משלכם.

כדי להתרשם מהשולחנות שווה לכם להגיע למרכזי התצוגה והמידע של בלורן ברחבי הארץ כדי להתרשם משלל הפתרונות היצירתיים שהם מציעים. כך שגם אם אתם מרגישים שנערמו לכם על השולחן יותר מדי ציפיות לגביו- תוכלו למצוא את האחד שמתאים בדיוק בשבילכם. מקווה שפתחנו את כל הקלפים על השולחן ונתראה בעיצוב הבא!

למידע נוסף על שולחנות ופינות אוכל, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף בלורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully