וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים קרוב רואים שקוף: זכוכיות פונקציונליות

וואלה! NEWS בשיתוף קליל

6.3.2017 / 8:30

לכל חלון בבית שלכם יש נתונים אחרים ובחירה נכונה של סוג הזכוכית יכולה ליצור שיפור אמיתי ומורגש באיכות החיים. ולא מדובר בהכרח בהוצאה גדולה יותר באופן משמעותי- רק במחשבה על המאפיינים של כל חלון והצרכים שבאים איתם. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף קליל

אם אתם משפצים או בונים בית, כדאי לכם לשים לב גם לדברים הבלתי-נראים. השקופים. כן, אני מדברת על הזכוכיות שלכם. לכל חלון בבית שלכם יש נתונים אחרים ובחירה נכונה של סוג הזכוכית יכולה ליצור שיפור אמיתי ומורגש באיכות החיים. ולא מדובר בהכרח בהוצאה גדולה יותר באופן משמעותי- רק במחשבה על המאפיינים של כל חלון והצרכים שבאים איתם.

בגלל שלא כל הבית זקוק לאותו סוג זכוכית, בחברת קליל פיתחו את סדרת קלילגלאס שכוללת מגוון זכוכיות שנותנות פתרונות שונים: למשל זכוכית חוסמת קרינה לחזית שנחשפת לשעות ארוכות של הרבה שמש, או זכוכית מבודדת אקוסטית לחזית שפונה למקור רעש.

את השדרוג באיכות החיים תרגישו בכמה חזיתות- יהיה לכם יותר שקט, הרהיטים שלכם ישמרו יותר זמן כי הם לא דוהים מהשמש וכמובן – תחסכו לא מעט כסף בזכות בידוד אפקטיבי שיבטיח לכם חיסכון באנרגיה.

סדרת הזכוכיות קלילגלאס כוללת דגמים כמו אנרג'י, אקוסטיק וקליר- כולם מגיעים עם חותמת שמבטיחה לכם שהמוצא מקורי, איכותי ובאחריות. באולמות התצוגה של קליל ישמחו לעזור לכם להבין את הצרכים השונים של כל חזית ולבחור את הזכוכיות שמתאימות בדיוק לכם. נסיים במשפט הידוע...מי שגר בבית מזכוכית, שלא יסתפק בזכוכית מסוג אחד.

כנסו והכירו את סוגי הזכוכיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully