וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטראצו חוזר: האריחים האהובים בעיצוב עכשווי

וואלה! NEWS בשיתוף MODY

2.3.2017 / 13:56

חלקכם וודאי מכירים אותם כ'אריחי שומשום' והרעיון הוא זהה, אך הטכניקות והמראה חדשים לגמרי. זהו קאמבק שמאפשר לנו להכניס לחלל תחושה של פעם עם מראה עדכני של היום. צפו בעיצובים החדשים לאריחים הישנים והאהובים

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף MODY

אנחנו שמחים להודיע שהטראצו חוזר! כן, אותם אריחים שהחלו לפני מאות שנים באיטליה ושלטו ללא עוררין במשך שבעה עשורים של המאה הקודמת כאן בארץ. חלקכם וודאי מכירים אותם כ'אריחי שומשום' והרעיון הוא זהה, אך הטכניקות והמראה חדשים לגמרי. זהו קאמבק שמאפשר לנו להכניס לחלל תחושה של פעם עם מראה עדכני של היום.

האדריכלית תמר יעקבס ממשרד יעקבס-יניב אדריכלים, מוסיפה כי "מאז ומעולם היו טרנדים בעולם העיצוב ותמיד חיפשו כיצד אפשר ליצור בהם טרנספורמציה ולקבל משהו חדש לגמרי. יש בתקופה האחרונה כמה מגמות בולטות בעולם העיצוב. האחת, היא שילוב בין ישן וחדש. השנייה היא מגמה ירוקה שבאה לידי ביטוי בטכנולוגיית הייצור, בחומרי הגלם ובלוק טבעי וחם יותר ששובר את הקווים "הקרים" של העיצוב המודרני והמינימליסטי ויוצר "פאטרן קלאש" מעניין."

בזכות מגוון החומרים הטבעיים והצבעים שמשמשים לייצור אריחי הטראצו תוכלו למצוא אינספור דוגמאות. למשל קולקציה צבעונית בגוונים ייחודיים, קולקציית סומסום עם אגרגטים קטנים במיוחד ואריחים של פעם לפרויקטים של שימור. כל האריחים של המותג "אקו סטון" ECO STONE האיטלקי, מאופיינים במראה time-less אלגנטי וקלאסי.

הם מגיעים בגדלים של 40 על 40 או 60 על 60 סנטימטרים. בזכות החיתוך המדויק שלהם, ניתן לרצף איתם ללא פוגות וכך לקבל משטח בגימור אחיד. הטראצו האיטלקי הוא טראצו מינראלי העשוי מחומרים טבעיים.

בשורה התחתונה אפשר לקבל את אריחי הטראצו האהובים של פעם בלוק עכשווי ונכון.

תוכלו להתרשם ממגוון אריחי הטראצו ומחדרי השראה מעוצבים בכל אולמות התצוגה של רשת MODY, הרשת המובילה והעדכנית ביותר לעיצוב הבית והבחירה הקבועה של האדריכלים המובילים בשוק.

למגוון רעיונות לריצוף הבית, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully