וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקססוריז להשלמת הלוק במטבח: מוצרי חשמל קטנים ומעוצבים

וואלה! NEWS בשיתוף סמגל

1.3.2007 / 9:33

הכירו את מכשירי החשמל הקומפקטיים, המינימליסטים והמעוצבים למטבח. כאלה שיהיו פרקטיים ויעזרו לכם בעבודות המטבח, אבל גם יהיו מעוצבים וישתלבו עם המטבח החדש שלכם. צפו וגלו את מכשירי החשמל החדשים למטבח

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף סמגל

אם נרצה להגדיר במילה אחת את סגנון העיצוב הכי פופולרי בשנים האחרונות, מינימליזם תהיה כנראה ההגדרה הכי קולעת. קווים ישרים, משטחי צבע חלקים וניקיון עיצובי פשוט נראים טוב לאורך זמן וצולחים את שינויי הטרנדים והאופנות המתחלפות. במטבח העניין יכול להיות קצת טריקי כי בסופו של דבר אנחנו רוצים ליהנות ממנו ולבשל בו, ואין סוף למכשירי החשמל הקטנים שנמצאים בשימוש יום יומי ומייצרים רעש במראה הכללי.

אז במקום להתייחס למכשירים כהפרעה אסתטית, אנחנו רוצים להכיר לכם קולקציה מהממת של מוצרי חשמל קטנים ומעוצבים. אפשר להסתכל עליהם ממש כמו אקססוריז שמשלימים את הלוק ומקפיצים אותו. תראו למשל את הטוסטרים, הקומקומים והמצנמים הצבעוניים והייחודיים, שמתאפיינים במראה סופר מעוצב ונראים כמו יצירת אמנות על השיש. גם את הבלנדרים והמיקסרים כבר לא צריך להחביא בארון - המראה המדליק והצבעים המשמחים הופכים אותם לאלמנט עיצובי לכל דבר.

מכל האקססוריז המעוצבים למטבח תוכלו להתרשם באולמות התצוגה של סמגל עלית, היבואן המורשה של המותגים המובילים. המחירים נעים בין 390 ל-4,990 שקלים, ובאולמות התצוגה ישמחו לתת לכם יעוץ עיצובי מקצועי. זה הזמן להכניס קצת צבע לחיים וגם למטבח, נתראה בעיצוב הבא.


למידע נוסף על האקססוריז המעוצבים למטבח, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully