וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד מעצבים מטבח מודרני?

28.2.2017 / 14:32

המילה 'מודרני', בכל מה שקשור לעיצוב הבית ובייחוד המטבח, כבר הפכה למטבע לשון. אבל מה מגדיר מטבח כמודרני? באיזה דלתות כדאי לבחור ובאיזה חיפויים? כל התשובות בפנים

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף HACKER

תמיד שמדברים איתנו על עיצוב המטבח אנחנו שומעים את המילה 'מודרני'. היא הפכה למטבע לשון, אבל בואו נגיד את האמת! לא תמיד ברור לנו מה היא כוונת המעצב. בגדול, מטבח בסגנון מודרני מאופיין בקווים ברורים, ישרים, נקיים ופונקציונאליים.

אז איך משיגים feel מודרני? נתחיל בבחירה של קווים ישרים שיעניקו אווירה קלילה, נקייה ותחושה של מרחב בחלל. ניתן למשל לבחור מטבח ללא ידיות כאשר פרופיל מתכת הממוקם בין גוף הארון לדלתות או למגירות, הוא זה שמאפשר את פתיחתן.

מדובר בפרופיל אינטגרלי המגיע בנירוסטה, לבן או אפור ומשלים את המראה ההומוגני של המטבח. מצד שני, אם תרצו לשבור את המראה האחיד תוכלו ללכת על מראה 'תעשייתי' המשלב נירוסטה. יש כיום משטחי נירוסטה שמגיעים כיציקה אחת שכוללת את משטח העבודה, הכיור ואפילו את הכיריים. מתלבטים בין מראה אחיד לנירוסטה? אין בעיה! יש גם חזיתות נירוסטה שישלימו לוק תעשייתי 'כבד' יותר אבל עדיין נקי ופונקציונלי.

איש העסקים עופר גלזר, הבעלים של מטבחי HACKER בישראל, מספר כי HACKER היא חברה מובילה ומכתיבה טרנדים בעולם העיצוב. לאחרונה החברה זכתה במדליית הזהב בתחרות עיצוב נחשבת באירופה. באולם התצוגה עומדים לרשותכם מעצבים בעלי ניסיון רב אשר מעודכנים בכל מה שקורה היום בעולם המטבחים והם ישמחו לתכנו יחד איתכם את המטבח המודרני שלכם.

את המטבחים בסגנון המודרני ומטבחים בעיצובים נוספים תוכלו לראות באולם התצוגה של מטבחי HACKER בהרצליה פיתוח. מחיר המטבחים מתחיל ב 59,900 ¤. תמיד תוכלו לשדרג ולפנק את עצמכם עם אבזור מתקדם לסידור החלל הפנימי ואפילו לבחור צבעים שונים לפנים הארונות. מקווים שהכול היה ברור, נקי ופונקציונאלי-או בקיצור, מודרני.

להתייעצות עם המומחים, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף HACKER

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully