וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפה עלי: חיפויי קיר מודפסים מזכוכית

28.2.2017 / 10:04

בשנים האחרונות יותר אנשים מעצבים את הבית בחיפויי קיר מזכוכית, ואפשר להבין למה- הפיתוחים בתחום מאפשרים היום להדפיס כל מה שנרצה על הזכוכית ולקבל חיפוי קיר שהוא נקי, יוקרתי ובעיצוב שהוא לגמרי שלנו ושלא תראו אותה בשום מקום אחר. צפו בטכנולוגיה החדשה בתחום

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף בלורן

בשנים האחרונות יותר אנשים מעצבים את הבית בחיפויי קיר מזכוכית, ואפשר להבין למה- הפיתוחים בתחום מאפשרים היום להדפיס כל מה שנרצה על הזכוכית ולקבל חיפוי קיר שהוא נקי, יוקרתי ובעיצוב שהוא לגמרי שלנו ושלא תראו אותה אצל השכנה.

רק מה? הדודה הדאגנית שבתוכנו יודעת שזכוכית היא שבירה וכל העסק נשמע מסוכן... אז תנו לנו להרגיע אותה. בזכות תהליכי חיסום מתקדמים הזכוכית היא כל כך חזקה שאפילו אם הילד יבעט עליה כדור, היא תישאר במקום. בנוסף, שימוש בזכוכית מונע שימוש בדבקים גלויים כמו באריחי קרמיקה, וכך הניקיון נשמר לאורך כל חיי הרהיט.

קולקציית חיפויי הזכוכית של בלורן כוללת זכוכיות מודפסות וחלקות במגוון גוונים עשיר ובגימור מט או מבריק. בבלורן משתמשים במדפסת האיכותית ביותר בעולם כדי להדפיס על הזכוכית כל אלמנט עיצובי שתרצו, כך שתוכלו לתת את הטאץ' האישי שלכם בחיפוי זכוכית על הקיר שליד משטח העבודה במטבח או בקיר ייחודי בחלל המרכזי של הבית.

תוכלו לבחור בין זכוכית חלקה למודפסת ובין גימור מבריק קליר לגימור מט משי-משי שדוחה כתמים ומונע השתקפות וטביעות אצבע. אתם מוזמנים להגיע למרכזי המידע והתצוגה של בלורן ברחבי הארץ כדי לראות כמה זה יפה. כמו כן, באתר בלורן מחכה לכם מערכת הדמיות חדישה עם מגוון עיצובים וסגנונות לחיפוי הקיר. אז בכל מה שקשור לזכוכית רק את המיתוסים אפשר לנפץ.

למגוון האפשרויות בחיפויי קיר מזכוכית לחץ כאן

וואלה! NEWS בשיתוף בלורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully