וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקט פישבון: תמיד יוקרתי. כבר לא יקר

23.2.2017 / 12:28

מאז ומתמיד פרקט הפישבון סימל יוקרה, עושר וסיפק תחושת חמימות מעצם היותו פרקט מעץ טבעי. אלא שהוא נחשב למאוד יקר. כיום, בזכות ביקוש רב וטכנולוגיות חדשות, מחירו ירד והוא נגיש הרבה יותר. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף MODY

מאז ומתמיד פרקט הפישבון סימל יוקרה, עושר וסיפק תחושת חמימות מעצם היותו פרקט מעץ טבעי. לא פלא שהוא נבחר ליישום במלונות בוטיק נחשבים באירופה ובעולם כולו.

מה הבעיה? התפיסה. אנחנו חושקים בפרקט הפישבון ומתמוגגים בשלבי התכנון על תמונות בפינטרסט של חללים מעוצבים שנעשה בהם שימוש בו אבל חוששים מהמחיר. . פה הטעות. בזכות ביקוש עז לפרקט הפישבון, ובזכות טכנולוגיות חדשות, מחיר הפרקט היוקרתי נעשה שפוי, וכך אנחנו יכולים לשלב אותו בבית מבלי לחרוג מהתקציב המקורי.

האדריכלית נירית פרנקל מוסיפה כי "אין ספק שפרקט מכניס הביתה חמימות ועושר חומרי. הוא מאפשר לנו ליצור עיצוב נקי ומינימליסטי בבחירת יתר האלמנטים בחלל מבלי ליצור חלל קר ומנוכר. בחירת סוג הפרקט תכוון לסגנון מסוים שאנחנו רוצים להשיג. למשל, בחירה בעץ אלון תיקח אותנו לעיצוב צעיר ומודרני לעומת בחירה באגוז אמריקאי שנותנת טון יותר אלגנטי. יש כמה פרמטרים שניתנים לבחירת הלקוח כשמדובר בפישבון כמו רוחב, צורת היחידות וסידורן ובחירת הגימור הסופי בשמן או לכה"

כמו כל מוצר בבית, במיוחד כשמדובר במוצר העשוי מחומר טבעי. חשוב מאד לבצע את הבחירה תוך שימת דגש רב על המותג ועל איכות המוצר. חשוב שתבדקו שהפרקט שאתם רוכשים עבר תהליכים ארוכים על מנת להגיע לא רק לתוצאה עיצובית יפיפה אלא בעיקר על מנת לוודא שהפרקט ישמור על המראה שלו ובעיקר על איכותו לאורך שנים.

פרקט פישבון איכותי ניתן למצוא בכל אולמות התצוגה של רשת MODY, הרשת המובילה והעדכנית ביותר לעיצוב הבית והבחירה הקבועה של האדריכלים המובילים בשוק.

למידע נוסף בנושא פרקטים וגלריית תמונות, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף MODY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully