וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קודם כל הנדסת אנוש: ארונות מטבח חשמליים

וואלה! NEWS בשיתוף HACKER

22.2.2017 / 10:41

דמיינו ארון שיכול להיפתח כך שהדלתות שלו מתכנסות, הופכות לבלתי נראות ולא מפריעות להתנהלות במטבח. ומה שעוד יותר מפנק, הפתיחה חשמלית ונעשית בהינף אצבע אחת. עכשיו תפסיקו לדמיין כי זה כבר קיים במציאות. צפו בטכנולוגיות החדשות לארונות המטבח

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף HACKER

אחד הדברים החשובים בעיצוב מטבח הוא הנדסת האנוש שלו. הבשלנים שביניכם ודאי כבר יודעים שמטבח שכיף לעבוד בו הוא הרבה מעבר למיקום של הכיור או התנור. קחו את ארונות המטבח לדוגמא- דמיינו ארון שיכול להיפתח כך שהדלתות שלו מתכנסות, הופכות לבלתי נראות ולא מפריעות להתנהלות במטבח. ומה שעוד יותר מפנק, הפתיחה חשמלית ונעשית בהינף אצבע אחת.

איש העסקים עופר גלזר, הבעלים של מטבחי HACKER בישראל, מספר כי HACKER שמה דגש על עיצוב חדשני ברמות הטכנולוגיות הגבוהות ביותר. החברה פיתחה את ארונות התריסים החשמליים שהם בעצם גאדג'ט "היי אנד" למטבח. הודות להליך הייצור הרובוטי והממוחשב של החברה, מתקבלות תוצאות מדויקות שמאפשרות בין השאר שילוב מערכות חשמליות ואלקטרוניות שמאפשרות תפעול קל ויעיל יותר של המטבח.

התריס החשמלי מאפשר לבחור בין מצב של ארון סגור לחלוטין, לארון שהוא פתוח למחצה או פתוח לחלוטין ומאפשר גישה נוחה לאחסון ולתצוגה. כשהארון פתוח התריס למעשה נאסף כלפי מעלה כך שהוא לא מפריע לכם לזוז במטבח וגם לא מציק בעין. עוד רעיון מדליק הוא לשלב מדפי זכוכית ותאורת לדים פנימית ולהפוך את התצוגה של הארון למרשימה במיוחד.

יחידת הארון יכולה לשמש לאחסון סטנדרטי או לשמש כבר משקאות. תוכלו לבחור בין יחידה תלויה שבעצם מחליפה את הארון העליון הסטנדרטי (הקלפה העליונה) או לבחור ביחידה גבוהה יותר שיושבת על השיש.

התריסים החשמליים לארונות של HACKER מגיעים במגוון של גדלים וברוחב משתנה בין 50 ל90 ס"מ, בהתאם לצורך. תוכלו לשלב בהם מנגנון פתיחה חשמלי שיפתח את התריסים בלחיצה קלה ולבחור בין מגוון חזיתות מעץ או מזכוכית בשלל צבעים שישתלבו במטבח שלכם באופן הרמוני. אתם מוזמנים להגיע לאולם התצוגה בהרצליה פיתוח כדי להתרשם ממגוון האפשרויות.

למגוון ארונות ופריטים מעוצבים, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully