וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת חברתית: בוחרים רשתות לחלונות

וואלה! NEWS בשיתוף קליל

20.2.2017 / 11:39

הכירו את הרשתות החדשות לחלונות. לא עוד רשתות רגילות שיכולות להסתיר לנו את הנוף. כולנו מכירים את זה שבעיצוב הבית אנו שמים לב לכל פרט קטן ואחרי שהשקענו בחלון מדהים, אנו מתמודדים עם רשת רגילה שהורסת את הלוק המושקע של החלון. כדאי לכם להכיר את רשת הפליסה

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף קליל

יש דברים שממש כיף לבחור כשמעצבים בית- ריצוף, פרופילים, טקסטיל... אבל כל מי שעיצב או שיפץ מכיר גם את הדברים הקטנים והמעצבנים שלא חשבנו עלינו כשדמיינו את בית החלומות שלנו ועדיין- אי אפשר בלעדיהם.

למשל רשתות לחלונות. השקענו בחלון יוקרתי ומהמם ופתאום תקועה לנו רשת מול העיניים, מצד שני- גם יתושים וחרקים בבית זה לא אטרקציה.

למזלנו, יש פתרון אלגנטי ואינטליגנטי לעניין הרשתות: רשת "קליל פליסה" ניתנת להסתרה בתוך נישה בקיר, כך שבעת איסוף הרשת אין הפרעה לצפייה בנוף.

הן מתקפלות ממש כמו אקורדיון לגודל קומפקטי ומינימלי ומאפשרות לנו להעלים את הרשתות כשאין בהן צורך- למשל כשהחלונות בכל מקרה סגורים כי קר בחוץ או כי המזגן דולק...ומה כשהרשת פרושה? אז זהו, שמדובר ברשת שהיא אמנם עמידה במיוחד- אבל גם כמעט שקופה לחלוטין ומתוכננת ככה שקל מאוד להוציא אותה כדי לנקות.

קליל-פליסה מתאימה לפתחים ברוחב של עד 1.3 מ' ובגובה של עד 2.7 מ'. היא משתלבת בכל מערכות החלונות של קליל, וכדי לתכננן את הרשת המתאימה לכם, תוכלו להגיע לאולמות התצוגה של קליל או ליצור קשר באתר klil.co.il, מקווים שעזרנו לכם להפסיק להירתע מרשתות לחלונות, ולהבין שיש גם רשת חברתית.

למידע נוסף, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully