וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אוהב לנקות אסלות? מנגנון חכם שמנקה בשבילכם

וואלה! NEWS בשיתוף MODY

19.2.2017 / 11:40

הטרנד החם הבא בעולם האסלות הוא אסלות עם מנגנון שטיפה חכם שחוסך את הניקיון הסיזיפי של האסלה. המילה החמה בעולם האסלות היא פטנט שטיפה חדש שלא מפספס אף פינה . כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - -חדשות העיצוב בשיתוף MODY

בואו נדבר על עיצובים חדשניים ונקיים, תרתי משמע. מה זה אומר? אסלות עם מנגנון שטיפה חכם שחוסך את הניקיון הסיזיפי של האסלה. המילה החמה בעולם האסלות היא פטנט שטיפה חדש שלא מפספס אף פינה – NEW FLUSH. מערכת מיוחדת שבמקום לבזבז מים, מנצלת אותם באופן מקסימלי ליצירת זרם עוצמתי שמנקה ביסודיות כל לכלוך ואף עושה זאת בשקט בשקט... כדי שלא תעירו אף אחד כשאתם הולכים לשירותים...

לפי האדריכל אלדד מיטלמן מהמשרד Home - tailor "גם אם נדבר על אסלה חדשנית וגם אם על מקום אחסון לדלי, מגב או קרש הגיהוץ, לנו כמעצבים יש תפקיד חשוב גם בתכנון נכון ופונקציונאלי ולא רק בנראות ויופי. בגלל זה, סופר חשוב לבצע תכנון מקדים מדויק בבחירת מוצרים שלא רק נראים טוב, אלא גם משרתים את חיי היום יום שלנו בצורה הטובה ביותר"

המותג האיטלקי CATALANO, ממציאי פטנט ה – NEW FLUSH גילו שבמבנה הסטנדרטי של האסלות קיימים פתחים שלא נראים לעין בהם קיימת הצטברות חיידקים. לכן שינו את מבנה האסלה הקלאסית ופיתחו מבנה אסלה חדש ללא הפתחים המיותרים. כבונוס, ניתן להסיר גם את מושב האסלה באמצעות קליק פשוט-מה שמקל מאוד בניקוי השטח העליון. בקיצור... גם יפה וגם פרקטי.

ניתן להתרשם ממגוון אסלות מעצובות בעלות מנגנון הניקוי החדשני ומחדרי השראה מעוצבים בכל אולמות התצוגה של רשת MODY, הרשת המובילה והעדכנית ביותר לעיצוב הבית והבחירה הקבועה של האדריכלים המובילים בשוק.

להתייעצות עם המומוחים, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully