וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Power wall בחדר האמבטיה

8.2.2010 / 13:42

אריחים יכולים להגדיר מחדש את חדר האמבטיה שלנו. הם נותנים את הטון הכללי של החלל ובעזרת בחירה של אריחים ייחודים תוכלו לייצר את ה'פאוור וול' שלכם באמבטיה. כל הפרטים בסרטון

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף MODY

אריחים יכולים להגדיר מחדש את חדר האמבטיה שלנו. הם נותנים את הטון הכללי של החלל ובעזרת בחירה של אריחים ייחודים תוכלו לייצר את ה'פאוור וול' שלכם באמבטיה.

מה זה אומר? האדריכלית עדי ארונוב מסבירה ש"תפיסת ה'פאוור וול' אומרת שכבר לא צריך לרצף את כל הקירות והרצפה באופן אחיד, אלא לבחור קיר אחד דומיננטי או רק את הרצפה אשר נרצף בחומר, טקסטורה או צבע שיתנו לנו את מיקוד העיצוב.

בשאר קירות החדר נוכל להשתמש בתקציב יותר מוגבל וכך הקיר המיוחד שבחרנו יקפוץ החוצה ויהפוך למוקד החלל. יש לזה יתרון צרכני כי נתנו דגש רק בקיר אחד. היום התפיסה הזו הולכת וצוברת תאוצה ורואים אותה בבתים רבים בארץ ובעולם."

אז אריחים מיוחדים כשמם כן הם. הם יכולים להיות מאוירים, תלת מימדיים, עם הדפסים של צורות גיאומטריות, טקסטורות טבעיות או מראה יותר "הייטקי", גם מגוון הגדלים והצבעים הוא כמעט אינסופי. הכנסת אריחים מיוחדים לאמבטיה היא תפיסה עיצובית שנועדה להדגיש קיר מסוים בחדר האמבטיה שיתפוס את תשומת הלב של מי שנכנס לחדר.

כך שגם אם האריח הדומיננטי שבחרתם ליצירת ה'פאוור וול' הוא בצבעים עדינים יחסית ורכים, הוא עדיין יקבל עוצמה מול יתר הקירות הניטרליים בחדר כולו.

ניתן להתרשם ממגוון רחב של אריחים ייחודיים מהמותגים המובילים בתחום כמו מוטינה האיטלקית ומחדרי השראה מעוצבים בכל אולמות התצוגה של רשת MODY, הרשת המובילה והעדכנית ביותר לעיצוב הבית והבחירה הקבועה של האדריכלים המובילים בשוק.

למידע נוסף בנושא ה-power wall, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף MODY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully