וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן לדבר על הפיל שבמטבח: מקררים מעוצבים

9.2.2017 / 13:12

הגיע הזמן להתייחס למקרר כמוצר עיצובי לכל דבר ועניין. בסופו של יום הוא גדול וניצב בתוך המטבח שבו השקענו המון מחשבה וזמן בעיצוב. אז קבלו את הטרנדים החמים בעולם המקררים המעוצבים

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף סמגל

בדיחה ישנה מספרת על בתים שנבנו סביב המקרר שלהם. ולא סתם. המקרר הוא המוצר החשמלי הכי גדול וכבד בבית ולכן יש לו נטייה להיראות מגושם ולא להשתלב בסביבה שלו בצורה הרמונית.

ואם חשבתם שמקרר מעוצב הוא מוצר מותרות לאלפיון העליון, אנחנו כאן כדי לספר לכם על כמה אפשרויות מרהיבות שגם אתם תוכלו להרשות לעצמכם.

מה למשל? גימורים סופר מודרניים כמו נירוסטה או זכוכית בעיצוב אישי, מראה מיוחדת ואפילו שקוף. מי שלא מפחד מצבע בטח יתלהב ממקררים בסגנון רטרו שמגיעים במגוון ענקי של צבעים נועזים שיתנו נגיעה צעירה וכיפית למטבח.

עוד אופציה עדכנית וטרנדית היא מקררים אינטגרליים, שמגיעים בגימור ובמידות שמתאימים בול לארונות המטבח שלכם כך שהם משתלבים בהם באופן מושלם ובכלל לא תרגישו או תראו שיש מקרר במטבח. ההמלצה שלנו? למצוא את השילוב המנצח בין טכנולוגיית פנים המקרר לבין התאמה לקו הארונות בצורה אסתטית ונקייה.

מהמבחר העצום של המקררים המעוצבים תוכלו להתרשם באולמות התצוגה של סמגל עלית, המשווק המורשה של המותגים המובילים. מחירי המקררים נעים בין 5,990 שקל ל-60 אלף שקלים ובאולמות התצוגה תוכלו גם לקבל ייעוץ מקצועי ועיצובי שיוכיח לכם שאפילו מקרר יכול להיות לוהט. נתראה בעיצוב הבא.

למידע נוסף לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף סמגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully