וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולדסקול מודרני: כיריים מעוצבות מחוברות לגז

2.2.2017 / 17:23

אם גם אתם טיפוסים קלאסיים שאוהבים שהכיריים שלהם יהיו מחוברות לגז, אתם תשמחו לגלות על הטרנדים החמים והמעוצבים בתחום

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף sonar

נניח שאתם טיפוסים קלאסיים, כאלה שברור להם שבמטבח שלהם הכיריים יהיו מחוברות לגז, מהסוג המוכר והאהוב שמוכיח את עצמו כבר עשרות שנים.

בטח תשמחו לשמוע על החידושים העיצוביים שלוקחים את הכיריים שכולנו מכירים ומקפיצים אותן בכמה דרגות למעלה - גם אסתטית וגם טכנולוגית. במילים אחרות, לא צריך לבחור בין אופי ליופי.

ותראו כמה יופי. המגוון הרחב של כיריים המחוברות לגז שקיים היום מאפשר לבחור בסגנון שמתאים לכם בלי להתפשר: זה יכול להיות סטייל כפרי בצבעי שמנת רכים או באדום יין עמוק.

אם בא לכם על מראה יותר הייטקי תוכלו ללכת על גימור זכוכית לבנה, שחורה או אפילו מראה שתיתן לוק עתידני ממש. אוהבי הטרנד התעשייתי מביניכם בטח יבחרו במראה נירוסטה.

בקיצור, אין סוף לאפשרויות. ועדיין לא דיברנו על שלל המידות המשתנות והמיוחדות וההתקנה השטוחה שמאפשרת להתאים את הכיריים בדיוק מושלם לשיש ולחלל המטבח. והכי חשוב? מקום מרווח לשים את הסירים.

קולקציית הכיריים היוקרתית של חברת SONAR, שמשווקת מכשירי חשמל מעוצבים למטבח, מיוצרת באיטליה והמחירים מתחילים ב-3,000 שקלים. ממגוון הדגמים תוכלו להתרשם בחנות הדגל של SONAR בנמל תל אביב, שם גם ישמחו לתת לכם ייעוץ מקצועי וטיפים לגבי גודל וסוג הכיריים שהכי מתאימים לבית שלכם. טוב, אז היה אש ונתראה בעיצוב הבא.

למידע נוסף לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף sonar

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully