וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינימליסטי: פרופילים עם סטייל נקי

וואלה! NEWS בשיתוף כוכב

30.1.2017 / 9:45

בבחירה של פרופילים, אנחנו רוצים לקבל עיצוב מוקפד שיבוא לידי ביטוי גם באיכות וגם בנראות. אז תכירו את הפרופילים בעיצוב הנקי והמינמליסטי מהסדרה החדשה

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף כוכב

הפתחים השונים בבית לא תמיד מקבלים את תשומת הלב שמגיעה להם. ולמה בעצם? הרי אפשר להשוות את הפרופילים של החלונות והדלתות למסגרות של תמונות- כל תמונה שמקבלת מסגרת נכונה עם מחשבה מאחוריה, תראה טוב יותר.

בבחירה של פרופילים, אנחנו רוצים לקבל עיצוב מוקפד שיבוא לידי ביטוי גם באיכות וגם בנראות. ובדיוק על הצרכים האלה חשבו בחברת כוכב כשפיתחו את סדרת מינימל.

והלוק? מדובר בסדרת פרופילים חדשה בעיצוב מודרני שמגיעה במגוון דגמים. במסגרת הסדרה תוכלו למצוא דגמים שונים של דלתות וחלונות ציר בגימור ייחודי ששם דגש על כל הפרטים הקטנים: פרופילים צרים, מסגרת כנף אחידה ונקייה שסמויה במבט מהחוץ וסטייל נקי ומינימליסטי שהופך לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית.

תוכלו להשלים את המראה עם תריסי האור של כוכב, עם צלון אלומיניום חיצוני או לחמם אותו עם תריסי הרמוניקה עם המראה הנוסטלגי.

האיכות הגבוהה של הסדרה באה לידי ביטוי בכל פרט- אם זה ברמת האיטום והבידוד הגבוהה, או בטכניקת הצביעה המתקדמת שלה שמספקת עמידות מירבית בכל תנאי מזג האוויר.

כדי להתרשם מהאפשרויות השונות שהיא מציעה לכם ולקבל יעוץ מקצועי, תוכלו להגיע לאולמות התצוגה של כוכב. נסיים בציטוט התמיד נכון על מינימליזם- less is more.

להתייעצות עם המומחים, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully