וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפים בקלות את הריצוף בבית

25.1.2015 / 12:50

כיום, יותר אנשים מחדשים את מראה הבית על ידי הדבקת אריחי גרניט פורצלן דקים על הריצוף הקיים. האריחים המדוקקים הם המילה החמה ביותר היום בעיצוב הפנים

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף MODY

מתים להחליף את הריצוף בבית אבל לא בא לכם להיכנס לשיפוץ ארוך ומייגע? יש לנו חדשות בשבילכם, אתם בהחלט יכולים.

כיום, יותר אנשים מחדשים את מראה הבית על ידי הדבקת אריחי גרניט פורצלן דקים על הריצוף הקיים. האריחים המדוקקים הם המילה החמה ביותר היום בעיצוב הפנים.

הם מגיעים בגדלים שלא הכרנו עד היום ומקנים את האפשרות להדביקם מבלי לאבד מנפח החלל והכי חשוב, מבלי לפרק את הריצוף הקיים. המשמעות – מרעננים את מראה הבית בזמן קצר ומבלי להפוך אותו לאתר בנייה.

מיכל האן – הבעלים של המשרד מיכל האן עיצוב פנים מסבירה כי "האריחים המדוקקים לא נמדדים רק בעוביים ובגודלם אלא ברמת האלגנטיות, והתחכום. אני בוחרת בהם פעמים רבות משום שהם מאפשרים מראה חלק ואחיד.

בחירה נכונה של צבע או טקסטורה תאפשר לכם ליצור מראה שייתן תחושה חדשה בבית, כל זאת על ידי הדבקת אריחים דקים על הריצוף והחיפוי הקיימים בלבד. האריחים המדוקקים אינם מצריכים תחזוקה מיוחדת מעצם היותם אריחי גרניט פורצלן ובזכות השימוש באריחים גדולים, נוצר מראה מרשים ותחושה של מרחב"

האריחים המדוקקים מגיעים כיום בכל גימור עיצובי שתרצו לביתכם. אם בסגנון בטון, עץ, אבן, שיש... עוביים של האריחים נע בין שלוש נקודה שמונה לשישה מילימטרים בלבד וניתן להשיגם בשלל גדלים כאשר הגודל המרבי הינו מטר וחצי על שלושה מטרים לאריח אחד.

ניתן להתרשם ממגוון ענק של האריחים המדוקקים ומחדרי השראה מעוצבים בכל אולמות התצוגה של רשת MODY, הרשת המובילה והעדכנית ביותר לעיצוב הבית והבחירה הקבועה של האדריכלים המובילים בשוק.

למידע נוסף על ריצוף הבית, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף MODY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully