וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנים ארונות: העיצוב מתחיל מבפנים

25.1.2017 / 12:16

בואו נדבר על פנים הארונות. עיצוב חכם ויצירתי שלהם יכול לשדרג בכמה רמות את הפונקציונליות והייחודיות של המטבח שלכם. תכירו את כל מה שחם בעיצוב פנים ארונות המטבח שלכם

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף HACKER

תמיד אמרו לנו לא להסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו, אבל מעצב טוב יודע לתכנן את שניהם במקביל. אם אתם ניגשים לעצב את המטבח החדש שלכם, בטח כבר בחרתם חיפויים ומשטחי עבודה, אבל כדאי לכם לחשוב לא רק על מה שהאורחים יראו מבחוץ.

בואו נדבר על פנים הארונות. עיצוב חכם ויצירתי שלהם יכול לשדרג בכמה רמות את הפונקציונליות והייחודיות של המטבח שלכם.

איש העסקים עופר גלזר, הבעלים של מטבחי HACKER בישראל מספר כי באולם התצוגה של החברה עומדים לרשות הלקוחות מעצבים בעלי ניסיון רב של עשרות שנות תכנון מטבחים.

באמצעות תוכנת תכנון מטבחים מהמתקדמות ביותר בעולם יוצג לכם המטבח בתלת מימד, כך תוכלו לתכנן יחד עם המעצבים את המטבח היוקרתי שלכם עד לפרט האחרון.

אז מה כבר אפשר לעשות עם פנים ארונות המטבח שלנו? אולי יותר נכון לשאול מה לא... אבזור המגירות בנורות לד שנדלקות אוטומטית בפתיחה, חלוקה פנימית ניידת וחכמה שתתאים לצרכים שלכם, פרזולים המותאמים לאחסון מזון וכלי מטבח שונים והחלק הכי כיפי- בחירה ממגוון אופציות של צבעים ייחודיים.

מחירי מטבחי האיכות המעוצבים של HACKER מתחילים ב- 59,900 שקלים. באולם התצוגה בהרצליה פיתוח תוכלו להתרשם מאינסוף האפשרויות שהם מציעים- גם לקרביים של המטבח...אז תחשבו דווקא בתוך הקופסה ובואו לעצב באופן חכם ויעיל את פנים ארונות המטבח שלכם.

להתייעצות עם המומחים, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף HACKER

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully