וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכניסים עניין לחדר הרחצה - ברזים לא קונבנציונאליים

19.1.2017 / 16:27

ברזים בעיצובים מפתיעים של חלוקי נחל משולבים במתכת. עולם הברזים עבר שינוי בשנים האחרונות והפך לפריט עיצובי ולא קונבנציונלי.

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף MODY

דמיינו בחדר האמבטיה שלכם ברז בצורת חלוקי נחל או ברז שנראה כמו טיפת מים. מצליחים לדמיין? מעצבי העל הבינלאומיים הרשו לעצמם להיסחף עם הדמיון באמצעות שילוב של ברז בעיצוב לא קונבנציונלי וכך תוכלו להפוך את חדר הרחצה שלכם משגרתי-לכזה שאי אפשר להישאר אדישים אליו.

האדריכלית שרון אקר מיכאל מהמשרד אקר מיכאל אדריכלים מספרת כי "אחד הדברים הכי מרגשים בעיצוב הוא לקחת משהו פרקטי כמו ברזים ולזרום איתם למחוזות מפתיעים, חדשניים וסוריאליסטים. הצורות והחומרים משחקים במימד של זמן, חלל ותנועה ומייצרים אמירה עכשווית ומעניינת.

האתגר האמיתי שעומד מאחורי כל דגם ייחודי הוא: 'כיצד ניתן לשמור על העיצוב המקורי כך שהשימוש בו יהיה פרקטי' ולכן התוצאה של הברזים שאינם קונבנציונליים אינה מובנת מאליה."

בכתבת הווידאו תוכלו לראות שלל עיצובים, ביניהם של חברת GESSI שיצרו ברזים בצורת חלוקי נחל עם טקסטורות של אבן, עץ ומתכת. ברז נוסף שהדימוי שלו נלקח מעולם הטבע הוא ברז בצורת טיפה שמגיע במספר וריאציות: תלוי מהתקרה, נובע מהרצפה או ממשטח השיש.

הקווים המעוגלים של הברזים יוצרים תחושה הרמונית ונקייה. עיצוב לא שגרתי נוסף הוא של המותג agape אשר משלב את הזן של המזרח עם הטכנולוגיה המערבית. מדובר בסדרת ברזים מאלומיניום שחור או אפור בעלת קווים עדינים וארוכים שיוצרים המשכיות לאורך חדר האמבטיה.

ניתן להתרשם ממגוון שלם של ברזים בעיצוב לא קונבנציונלי ומחדרי השראה מעוצבים בכל אולמות התצוגה של רשת MODY, הרשת המובילה והעדכנית ביותר לעיצוב הבית והבחירה הקבועה של האדריכלים המובילים בשוק.

לצפייה במגוון הברזים, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף MODY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully