וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים מטבח: איך תתכננו את המטבח החדש שלכם באופן היעיל ביותר

17.1.2017 / 8:25

אז, לקחתם אדריכל או מעצב פנים, אבל חשוב לזכור שאף אחד לא מכיר את אורח התנהלותכם במטבח יותר מכם. לכן, בשביל מטבח החלומות - כדאי להיות כמה שיותר מעורבים בכל התהליך

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף בלורן

תהליך העיצוב של מטבח חדש הוא זמן שבו הפנטזיה פוגשת את המציאות, ולא תמיד זה מפגש נעים. כבר דמיינתם את מטבח החלומות שלכם ופתאום המציאות נכנסת לתמונה עם שאלות מציקות על שטח פנוי, חשמל ומים, תקציב וגם מי ידע שיש כל כך הרבה סוגים של מגירות?

אז, לקחתם אדריכל או מעצב פנים, אבל חשוב לזכור שאף אחד לא מכיר את אורח התנהלותכם במטבח יותר מכם. לכן, בשביל מטבח החלומות- כדאי להיות כמה שיותר מעורבים בכל התהליך.

אז מה? מתחילים ללמוד תואר בעיצוב לכבוד המטבח החדש? לא צריך להגזים. אבל בהחלט כדאי לקבל ידע בסיסי בכל מה שקשור לתכנון נכון שלו.

בחברת בלורן מציעים לכם הדרכות לתכנון פנים המטבח ללא עלות, שנועדו לתת הכרות עם מושגים שחשוב להכיר לפני שיוצאים לדרך: איך לתכנן את המטבח באופן יעיל וחכם, איך לחלק את שטחי האחסון והמגירות, איך לבחור יצרן מוסמך עם תעודת אחריות למוצרי הפרזול והדלתות ועוד הרבה טיפים שיעזרו לכם לעצב מטבח איכותי ונוח שילווה אתכם שנים ארוכות.

את ההדרכות על תכנון פנים המטבח מעביר נציג מומחה מטעם "בלום" והן מתקיימות במרכזי המידע והתצוגה של בלורן ברחבי הארץ. ההשתתפות היא ללא תשלום ותוכלו להירשם אליהן באתר של בלורן. אז אל תשכחו שידע זה כוח, ובמקרה של תכנון מטבחים גם יכול לחסוך הרבה כסף וכאבי ראש.

לתיאום הדרכה ללא עלות, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף בלורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully