וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואפים גבוה: קולטי אדים בסטנדרט חדש

וואלה! NEWS בשיתוף sonar

5.2.2017 / 14:06

קולטי האדים הפכו כבר מזמן למכשיר הכרחי בכל מטבח מודרני ובשל כך הביאו להתפתחויות עיצוביות וטכנולוגיות בתחום אשר משתלבים בצורה מושלמת במטבח שלכם

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף sonar

זוכרים את הדור הישן של קולטי אדים? בגדול היה מדובר במשהו שנראה כמו קופסת נירוסטה משעממת ומגושמת שנחתה מעל התנור, וגם הרעש היה בהתאם. החדשות הטובות? יש היום פתרונות אלגנטיים ומעוצבים.

העובדה שקולט אדים הפך למכשיר הכרחי בכל מטבח מודרני, הביאה להתפתחויות עיצוביות וטכנולוגיות בתחום כך שליין קולטי האדים משתלבים בעיצוב המטבח באופן מושלם.

העיצובים האקסקלוסיביים של קולטי האדים של חברת Sonar זכו לשבחים בתערוכות עיצוב בינלאומיות, והמגוון כולל קולטים תקרתיים, ורטיקליים ותלויים. השוס? יש אפילו קולטי אדים אשר מתחברים לכיריים האינדוקציה ומהווים מקשה אחת או קולטים נסתרים עם מנגנון מעלית שמעלה ומוריד את הקולט מתוך ארון האי במטבח, או מתוך הכיריים מסוג אינדוקציה.

יש מבחר גימורים, החל מקולטים בעיצוב כפרי בשילוב עץ ועד קולטים בגימור זכוכית טרנדי. תוכלו לתכנן קולט בעבודת יד, קולט שמשלב בתוכו כמה צבעים או כזה שכולל גם אהיל ונראה כמו גוף תאורה מעוצב.

קולטי האדים של Sonar, המציעה פיתרון עיצובי למטבח, מיוצרים באיטליה והעיצוב החכם משלב גם ניצול שטח אחסון במטבח. יש להם מנוע עוצמתי ושקט במיוחד שגם ניתן להתקין מחוץ לבית. הם מונעים ריחות בישול בחדרי הבית, מטהרים את האוויר ושומרים על הניקיון. ממגוון הדגמים תוכלו להתרשם בחנות הדגל של Sonar בנמל תל אביב, שם גם ישמחו לתת לכם יעוץ מקצועי על שילוב קולט אדים במטבח שלכם. אז אם קלטתם, אפשר לסיים.

למגוון העיצובים של קולטי האדים לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully