וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אתם יודעים על סידור נכון של המטבח?

15.1.2017 / 12:07

הכירו את הפיתרון שמחלק את המטבח לחמישה אזורים: אזור אחסון המזון, אזור אחסון הכלים, אזור הניקיון, אזור ההכנה ואזור הבישול והאפייה

חדשות העיצוב - תוכן שיווקי - בשיתוף חברת בלורן

מצאתם מתכון באינטרנט שבו כתוב כי זמן ההכנה הוא כחצי שעה וזמן הבישול הוא כשעה. החלטתם לנסות את המתכון ורק לאחר כשלושת רבעי שעה התחלתם לבשל. מהיכן הגיעה עוד רבע שעה? איך זה קשור לחדשות העיצוב דווקא? משום שככל הנראה המטבח שלכם אינו מסודר נכון.

תכנון חכם של המטבח חוסך זמן בהתרוצצויות מיותרות כמו להביא את שמן הזית, לחפש את המצקת ולהעביר את הירקות מקרש החיתוך אל תוך הסיר. כמו כן, הוא חוסך מקום והתכופפויות מיותרות.

בדיוק עבור זה פיתחה חברת Blum את שיטת הדינמיק-ספייס. חלוקת המטבח לחמישה אזורים: אזור אחסון המזון, אזור אחסון הכלים, אזור הניקיון, אזור ההכנה ואזור הבישול והאפייה. החלוקה מבטיחה שטף עבודה נוח, תנועה איכותית ומרחב אופטימלי.

איך זה עובד? את שמן הזית והמצקת תאחסנו בסמוך לכיריים. בארונות התחתונים של המטבח מומלץ לבחור במגירות על פי מדפים שחוסכות התכופפות מיותרת בכל פעם שצריך להוציא צלחות הגשה.

זו הפילוסופיה של הדינמיק-ספייס על קצה המזלג, רוצים ללמוד עוד? בקרו באתר או בשישה מרכזי המידע של חברת בלורן אשר מתמחה בפתרונות פרזול למטבחים ולרהיטים. במרכזי המידע תוכלו גם לקבל הדרכה ללא תשלום על שיטת הדינמיק-ספייס של Blum.

בשורה התחתונה, בזכות חמשת אזורי העבודה של הדינמיק ספייס, זמן העבודה מתקצר, ארגון המטבח מתייעל וקל יותר לדעת מה יש ומה חסר והכי חשוב: השהות במטבח הופכת להרבה יותר ביתית, כיפית ודינמית.

למידע נוסף על שיטת הדינמיק ספייס לחץ כאן

חדשות העיצוב בשיתוף חברת בלורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully