וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויות זורמות: כך תבחרו את הברז האידיאלי

6.1.2017 / 10:34

החומר, הצבע והגימור - הכירו את הברז שעשוי נירוסטה איכותית ביותר שאינה מתקלפת ומתאימה במיוחד למים הקשים ומלאי האבנית בישראל

חדשות העיצוב - תוכן שיווקי - בשיתוף MODY

עיצוב אמיתי נמצא בפרטים הקטנים, הם יכולים להשלים את הלוק או לתת טוויסט מעניין. וזה בדיוק מה שברז יכול לעשות לכל חדר אמבטיה או מטבח.

תוסיפו לזה פונקציונליות ותקבלו חוויה בכל פעם שתפתחו את הברז. חדשות העיצוב של היום מגיעות אלינו מהמותגים האיטלקיים המובילים שיצרו ברז יצוק מ- 100 אחוז נירוסטה מסוג 316. מה זה אומר? שמדובר בסוג הנירוסטה האיכותית ביותר שאינה מתקלפת ומתאימה במיוחד למים הקשים ומלאי האבנית בישראל.

ענת סודרי, מעצבת פנים, מספרת כיצד היא בוחרת את הברזים לפרויקטים שלה: "בחירת ברזים לחדרי רחצה ומטבחים נעשית בשני מישורים. הפן העיצובי ולא פחות חשוב איכות איכות איכות המוצר. האהבה שלי למוצרים של CEA הינה בגלל הסדרות המיוחדות. קו מוצרים מינימליסטי, נעים, רך, מודרני עם טוויסט רטרו. בקיצור – קו אלגנטי ומדוייק.

עם CEA ניתן להשתעשע בבחירת סדרה ובחירת צבעוניות. נכון לבחור מוצר שמתאים לקו העיצובי של החלל אך עם זאת גם בעל עמידות לאורך שנים, פרקטי ונוח לשימוש."

בזכות חומר הגלם האיכותי פני השטח של הברזים נותרים מבריקים והם עמידים לאורך זמן. לחומר ממנו הם עשויים ולטכנולוגית זרם המים יש יתרונות אקולוגים וסביבתיים והם ניתנים למיחזור ובעלי פיה חכמה לחסכון במים.

התפיסה האקולוגית באה לידי ביטוי גם בעיצוב אשר מדגיש את האיכות הטבעית של החומר. הברזים מגיעים במבחר גימורים חדשניים ומפתיעים: סאטן, משי מאט או מלוטש.

מחפשים להתחדש? ברזי הנירוסטה של CEA ו- HOTBATH נמכרים בבלעדיות באולמות התצוגה של רשת MODY, הרשת המובילה והעדכנית ביותר לעיצוב הבית והבחירה הקבועה של האדריכלים המובילים בשוק. אז תנו לברזים שלכם לעמוד במבחן הזמן ונתראה בעיצוב הבא.


לפרטים נוספים לחץ כאן

חדשות העיצוב בשיתוף רשת MODY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully