וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטה ליין: עולם שלם של דלתות לרהיטים

21.2.2017 / 14:01

כשבוחרים דלתות לרהיט חדש בבית, אתם בטח חושבים קודם על איך הן יראו- הרי הדלתות הן החזית של הרהיט והן צריכות להתאים לכול מה שמסביבו. אז בואו נראה כיצד שימוש בטכנולוגיות ובחומרי גלם מתקדמים יאפשרו לנו חופש עיצובי מוחלט שלא ניתן היה להשיג פעם

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף בלורן

כשבוחרים דלתות לרהיט חדש בבית, אתם בטח חושבים קודם על איך הן יראו- הרי הדלתות הן החזית של הרהיט והן צריכות להתאים לכול מה שמסביבו.

לכן, בעזרת ליין עשיר של חומרים תתאפשר התאמה בשיטת הטוטאל-דיזיין בין חזיתות הרהיטים, לחיפויי הקיר, משטחי השולחן ועוד.

אבל יש גם לא מעט צרכים טכניים שהדלתות צריכות למלא. אז בואו נראה כיצד שימוש בטכנולוגיות ובחומרי גלם מתקדמים יאפשרו לנו חופש עיצובי מוחלט שלא ניתן היה להשיג פעם וחזיתות שיחזיקו לשנים ארוכות...

קולקציית פורטה ליין של חברת בלורן כוללת ארבעה סוגי חומרים לדלתות ריהוט מעוצבות, שלכל אחד מהם אופי שונה ואינסוף אפשרויות:

למראה נקי ומודרני תוכלו ללכת על דלתות זכוכית שמגיעות בגימור מבריק או מט שאפשר להדפיס עליהן כל דוגמא או גוון חלק שתרצו.

מי שמעדיף מראה יותר קלאסי יכול לבחור בעץ ממגוון סוגים ובגימורים שונים. אלון, בוק, טיק מייפל וכל השאר- כולם בעיבוד ששומר על המראה הטבעי ונותן לדלתות גם עמידות וחוזק.

למי שמדמיין דלתות בעיצוב חדשני ומקורי, יכול ללכת על פורמייקה. כן, הפורמייקה נהנית מחידושים טכנולוגיים ומגיעה היום בשלל עיצובים חדשניים שיכולים למשל לדמות בטון, בד או אפילו טקסטורה ומגע של עץ.

יש גם את הפולימר- שמדמה צביעה חלקה ואחידה בגימור מבריק או מט, למראה שיקי ועכשווי.

בנוסף, תוכלו למצוא בבלורן דלתות העשויות ממגוון חומרים מיוחדים המיובאים מרחבי העולם וצמודים לטרנדיים עכשוויים
קולקציית פורטה-ליין מתאימה למגוון שימושים בכל חדרי הבית ואתם מוזמנים להגיע למרכזי המידע והתצוגה של בלורן, לצפות ולדפדף בעשרות דגמים ועיצובים מכל הקולקציות, לקבל ייעוץ ומידע בנושא העיצוב ויתרונות החומרים ולהתאים את כל פריטי הריהוט בחדר לקבלת מראה טוטאל-דיזיין – הכל במקום אחד! עד כאן להיום ולהתראות בעיצוב הבא.

למגוון סגנונות ועיצובי דלתות לארונות, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף בלורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully