וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסומלייה הביתי שלכם: מקררי יין מעוצבים

16.2.2017 / 11:49

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים לומדים להעריך וליהנות מבקבוק יין איכותי. בארץ חמה כמו שלנו, אחסון נכון של הבקבוקים הוא אחד הדברים החשובים לחובבי היין, אבל מקרר יין עדיין נתפס כמוצר מותרות לאלפיון העליון. צפו וגלו את האופציות שמתאימות לכל כיס

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף סמגל

יין משמח לבב אנוש ומקרר יינות משמח את כל הבית. בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים לומדים להעריך וליהנות מבקבוק יין איכותי. בארץ חמה כמו שלנו, אחסון נכון של הבקבוקים הוא אחד הדברים החשובים לחובבי היין, אבל מקרר יין עדיין נתפס כמוצר מותרות לאלפיון העליון.

אז אנחנו פה כדי להראות לכם מקררי יין שמגיעים במגוון גדלים ועיצובים ובמחירים נוחים. הם מאפשרים לכל חובב יין לפנק את עצמו ולשמור על הבקבוקים באופן הכי מקצועי ואיכותי שיש. זה יכול להיות מקרר בגודל מגירת קירור במטבח ואף בגודל קומפקטי של 45 ס"מ שמשתלב באלגנטיות בקו מוצרי החשמל במטבח.

לאספנים הרציניים שביניכם - יש גם מקרר יין שיכול להכיל עד 100 בקבוקים. תוכלו לבחור בין מקררים אינטגרליים שמוטמעים בעיצוב המטבח ובאים במגוון רחב של גדלים. מקררי היין המעוצבים יוסיפו למטבח שלכם שיק יוקרתי.

ממבחר עצום של מקררי יין מכל הסוגים תוכלו להתרשם באולמות התצוגה של סמגל עילית, היבואן ומשווק המורשה של המותגים המובילים. המחירים מתחילים ב-900 שקלים ובחברה מציעים כמובן גם ייעוץ מקצועי שיעזור לכם לבחור את המקרר הכי נכון לצרכים שלכם. אז נכנס יין ועכשיו זה כבר לא סוד - נתראה בעיצוב הבא.

למידע נוסף על מקריי יין לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף סמגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully