וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להכניס צבע לחדר האמבטיה – ברזים בגימורים צבעוניים

וואלה! NEWS בשיתוף MODY

12.2.2017 / 15:43

יש בעולם שני סוגי ברזים. כאלה שהמים זורמים מהם וכאלה שהמים זורמים מהם בסטייל. אז אם אתם זורמים עם סטייל, שימו לב לדבר החם הבא

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף MODY

יש בעולם שני סוגי ברזים. כאלה שהמים זורמים מהם וכאלה שהמים זורמים מהם בסטייל. אז אם אתם זורמים עם סטייל, שימו לב לדבר החם הבא. בעקבות הביקוש הגדול לברזים בגימורים שונים המותגים המובילים מציגים מבחר ברזים עכשוויים כמו: ברז בגימור שחור מאט, כרום או זהב אדום ועוד.

האדריכל גיא וליקסון, הבעלים של המשרד וי סטודיו, מסביר כיצד ניתן לעצב את חדר האמבטיה באמצעות ברזים בגימורים צבעוניים "ברזים יכולים להכתיב את הסגנון בחדר האמבטיה או להשלים אותו, אפשר לשחק עם הצבעים והטקסטורות ואפילו עם החומר ממנו עשוי הברז. החלפת הברז הקיים בחדר האמבטיה יכולה לגרום לרענון החדר ותפיסתו מחדש.

השילובים השונים יכולים ליצור מראה אקלקטי או אחיד ולתת תחושה סופר מודרנית ואורבנית, תחושה קלאסית או להשתלב עם סגנון רטרו."

אם עד היום הכנסנו צבע לחדרי הרחצה באמצעות אביזרים דקורטיביים כמו מגבות או ווילונות אז מהיום הכנסת הצבע נעשית על ידי הברזים הצבעוניים. לפעמים הכנסה של ברז צבעוני לחדר הרחצה יכולה לעשות את כל ההבדל בין חדר משעמם, לחדר בסטייל.

ניתן להתרשם ממגוון ענק של הטרנדים האחרונים בעולם הברזים ומחדרי השראה מעוצבים בכל אולמות התצוגה של רשת MODY, הרשת המובילה והעדכנית ביותר לעיצוב הבית והבחירה הקבועה של האדריכלים המובילים בשוק.

לצפייה במגוון הברזים, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully