וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפרי לייט: מטבחים כפריים ששומרים על המודרניות

1.2.2017 / 16:19

אם גם אתם אוהבים את החמימות שהמילה "כפרי" מעוררת, אז בוודאי תאהבו את הדבר החם הבא במטבחים כפריים, כאלה שמשתלבים עם העיצוב החדשני של שאר הבית

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף HACKER

אם צמד המילים "מטבח כפרי" מעורר בכם תחושת חמימות ומזכיר לכם ריחות של תבשילים והרגשה של בית, אז אתם בטח מכירים את ההתלבטות.

מצד אחד בא לכם על המטבח הכפרי, הקלאסי בבית החדש שאתם מעצבים, ומצד שני הבית כולו סופר מודרני ואתם לא רואים איך הוא ישתלב שם.

איש העסקים עופר גלזר, הבעלים של מטבחי HACKER, שמכיר טוב את הדילמה הזאת מספר כי החברה מציעה מבחר של סגנונות מטבחים שיתאימו למגוון סוגי בתים, לתקציבים שונים ולטעמם של קהלים שונים.

הגמישות העיצובית והמחשבה על כל הפרטים הולידו עיצובים למטבחים כפריים, מודרניים, קלאסיים- וגם לכאלה שמשלבים סגנונות בצורה הרמונית כמו מה שאנחנו קוראים לו "מטבח כפרי לייט".

אז מה זה מטבח כפרי לייט? מדובר במטבח יוקרתי שיש בו שימוש בעץ מנוסר בסיומת "ראף קאט"- מראה גס ולא מעובד.

בניגוד למטבח הכפרי הקלאסי, שאינו מתחבר לעיצוב בית מודרני , המטבח הכפרי לייט משתלב באופן מושלם בבתים מודרניים עם מגוון סוגי ריצוף, משקופים ופרופילים.

מטבח זה מתאים במיוחד לחללים פתוחים או כאלה שמשתלבים בסלון, ולמרות הסגנון הכפרי עם המראה הגס, המטבח אינו מכתיב את האווירה-אלה משלים אותה.

המטבח כפרי לייט מגיע בצבעי שרי OAK, גריי OAK ומוקה OAK וצבעים נוספים. קיימים דגמים עם ידיות וללא ידיות- שמקנה למטבח מראה יותר מודרני.

תוכלו להגיע לאולם התצוגה של HACKER בהרצליה פיתוח ולהתרשם ממגוון האפשרויות. אז מי אמר שקלאסי לא יכול להיות קליל?

לגלריית המטבחים, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף HACKER

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully