וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לריצות: לעצב את כל המטבח במקום אחד בלבד

31.1.2017 / 10:29

לרוץ לפגישה עם המעצב או הנגר, להספיק לעבור בחנות התצוגה של המטבחים ואז לחנות התצוגה של הארונות, תוך כדי להספיק את המטלות היומיומיות ואז לגלות שהפרזול לא תואם לארון וצריך לחשב מסלול מחדש. גלו מקום אחד שבו תוכלו לרכז את הכל

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף בלורן

תחושות היצירתיות וההתחדשות הופכות את חווית עיצוב הבית לכיפית, אך בוא נגיד את האמת...זה גם יכול להיות מתיש.

לרוץ לפגישה עם המעצב או הנגר, להספיק לעבור בחנות התצוגה של המטבחים ואז לחנות התצוגה של הארונות, תוך כדי להספיק את המטלות היומיומיות ואז לגלות שהפרזול לא תואם לארון וצריך לחשב מסלול מחדש.

בקיצור, צריך עוד יום חופש מהעבודה ונשאר לשאול "למה כל הדברים לא נמצאים במקום אחד?"

אז יש לזה תשובה והיא פשוטה, כי במרכזי המידע והתצוגה של בלורן תוכלו לקבל את כל הפתרונות והעזרה תחת קורת גג אחת. כבר לא תצטרכו לדמיין כיצד הדברים יתחברו ואיך הם יראו בפועל, כי הם כבר מוצגים לראווה במרכזי המידע.

תוכלו למצוא שם פתרונות פרזול מבית BLUM, דלתות לרהיטים מבית PORTA-LINE במגוון רחב של חומרים כמו: עץ, זכוכית, פורמייקה ופולימר, משטחי שיש, חיפויי קיר מזכוכית מעוצבת, שולחנות ועוד...

בנוסף, תוכלו לקבל במרכזי המידע והתצוגה של בלורן הדרכות קבוצתיות ופגישות ייעוץ עם מומחים. כדי להגיע יותר מגובשים לפגישת הייעוץ, מומלץ להתרשם ממגוון קולקציית הזכוכיות המעוצבות של בלורן.

באתר האינטרנט של החברה, תוכלו להיכנס למערכת ההדמיות Bluran3D, לשחק ולבחון מגוון ענק של עיצובים ושילובים. האם חיפוי הארון האפור משתלב עם הקיר? כיצד תראה זכוכית מעוצבת בארון העליון? ועוד...זהו סוף עידן ההתרוצצויות.

להתנסות במערכת ההדמיות, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף בלורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully