וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטבח החלומות: ליין מוצרים מעוצבים למטבח

וואלה! NEWS בשיתוף sonar

25.1.2015 / 12:17

עכשיו כשכבר עיצבתם את מטבח החלומות שלכם, אפשר להתפנות לבחור מוצרי חשמל מעוצבים למטבח. כאלה שיתנו למטבח תחושה של שלמות. תכירו את הטרנד החם בעולם מוצרי החשמל המעוצבים

חדשות העיצוב בשיתוף Sonar

מי מאתנו לא שכר פעם דירה שהייתה כולה מיקס מוזר של רהיטים ומכשירי חשמל? הצורך להסתדר עם תנור שקנינו מיד שנייה והמקרר שהגיע עם הדירה, גורם לשלל מפגעים אסטתיים במטבח.

עכשיו, כשיש לכם בית משלכם ואתם מתכננים את מטבח החלומות, אתם רוצים שהוא יהיה הכי איכותי, נוח ויפה. אז בחרתם בקפידה את רהיט המטבח ופתאום נכנסים לתמונה מכשירי החשמל, וכל אחד מהם נראה שונה לגמרי- בצבע, בגימור ובפרופורציות. מה עושים?

סדרת המוצרים Linear של Sonar , מציעה מוצרים בגובה 45 סנטימטר, שהם קומפקטיים ואידיאלים למטבח הביתי. העיצוב ההיי-אנד של הסדרה בא לידי ביטוי בחומרים, בגימור, בחזיתות ובידיות כך שגם מטבח סופר מקצועי שומר על לוק נקי, אחיד ומעוצב.

הסדרה כוללת מכונת קפה אינטגרלית, תנורי אפייה ואידוי. והשוס? תנור הבלאסט צ'ילר- מכשיר קירור בעל טכנולוגיה ייחודית שמקררת את המזון באופן מהיר ואחיד, כך שלא תוכלו להבדיל בין מזון שבושל באותו יום לבין מזון שעבר הקפאה בבלסט ואז הפשרה לאחר שבוע.

מגיעים אליכם אורחים ואין שתיה קרה? אין בעיה! מכת הקור של הבלסט צ'ילר מקררת משקאות ובירות תוךך 10 דקות. מהבלסט צ'ילר ושאר מוצרי ה-45 סנטימטר של Sonar, המציעה פיתרון עיצובי למטבח, תוכלו להתרשם בחנות הדגל של Sonar בנמל תל אביב. אז תשמרו על קו אחיד ונתראה בעיצוב הבא.

למידע נוסף על סדרת מוצרי 45 סנטימטר, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully