וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אבנים עם לב אדם: חזיתות אבן הציפחה מגיעות למטבח

וואלה! NEWS בשיתוף HACKER

18.1.2017 / 9:46

תכירו את את חזיתות אבן הציפחה שנותנות למטבח סטייטמנט עיצובי, ייחודי ועשיר. הן עשויות מגלופת אבן אמיתית, אך אל דאגה, מדובר על שכבה עדינה וקלה של 1.3 מילימטרים בלבד

תוכן שיווקי - חדשות העיצוב בשיתוף HACKER

בחירת חומרים היא אחד העקרונות החשובים ביותר בעיצוב מטבח יוקרתי וייחודי. כולנו מכירים את החזיתות הסטנדרטיות לארונות, אבל אם אתם מחפשים מראה עמוק ומעניין יותר, כדאי לכם להכיר את חזיתות אבן הציפחה, שנותנות למטבח סטייטמנט עיצובי, ייחודי ועשיר.

איש העסקים עופר גלזר, הבעלים של מטבחי HACKER בישראל מספר כי חברת HACKER מייצרת את מטבחי היוקרה שלה בגרמניה, ולאחרונה גם זכתה במדליית זהב אירופאית על איכות ועיצוב המטבחים.

החדשנות והעוצמה הטכנולוגית באות לידי ביטוי גם בפיתוח של חומרים ייחודיים כמו אבן הציפחה, שתוכלו לראות בכתבת הווידאו.

אז במה מדובר בעצם? האם זאת באמת אבן? כן, מדובר בפיתוח טכנולוגי ייחודי. זו למעשה גלופת אבן טבעית. המראה הוא עמוק ועוצמתי, אך אל תחששו, מדובר ב"פרוסות אבן" קלות בעובי של 1.3 מ"מ בלבד. חיפוי מאבן ציפחה מתאים מאוד למטבחים מודרניים וייתן טוויסט עשיר לבתים שמעוצבים בקווים נקיים ומינימליסטיים.

חיפויי אבן הצפחה מגיעים בצבעי גולד גרין או בלאק סטאר ותוכלו להחליט אם לשלב בדלתות ידיות או לא. אתם מוזמנים להגיע לאולם התצוגה של מטבחי HACKER בהרצליה פיתוח כדי להתרשם ממגוון המטבחים. מקווים שנתנו לכם עוד חומר למחשבה.

לגלריית מטבחים מעוצבים, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully