וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן הקופי-פייסט: לעצב את הבית לפי האישיות שלכם

7.12.2016 / 16:19

רוצים עיצוב שמשקף את מי שאתם? כזה שלא יימאס לכם ממנו מהר ושלא נמצא אצל אף אחד אחר בבית? הכירו את הדבר הכי חם בתחום האריחים המעוצבים

חדשות העיצוב - תוכן שיווקי - בשיתוף חברת MODY

אז החלטתם לשפץ את האמבטיה, או לעצב קיר טלוויזיה מיוחד בסלון או במטבח. הגעתם לאולמות התצוגה השונים כדי לבחור אריחים מעוצבים מהאופציות המוצגות, אבל מה אם נמאס לכם לעשות קופי פייסט מאולם התצוגה הביתה?

מה אם בא לכם עיצוב שיהיה ייחודי שיהיה רק לכם? כזה שלא נמצא אצל אף אחד אחר בבית? הכירו את הדבר הכי חם בתחום האריחים המעוצבים. בחברת MUTINA האיטלקית, המתמחה בכל הנוגע למילה האחרונה בנושא, הבינו שיש דרישה מצד המעצבים והלקוחות שלהם ליצור לעצמם קיר בעיצוב אישי.

האדריכל עדי סמט מסביר כי "הייחודיות בקולקציות של MUTINA היא באפשרויות השילוב המיוחדות שניתן ליצור מהן. ניתן לבחור אריחים בגדלים שונים, בצורות שונות או בגימורים שונים וכל שילוב יצור יצירה מקורית עוצרת נשימה. איך זה עובד? ממש כמו בפאזל, רק שכאן – אין חוקים, יש אין סוף אפשרויות".

הקולקציות האמוציונליות של מוטינה, שמגיעות במספר צורות, טקסטורות וצבעים, באותו קרטון מאפשרות לנו לשחק עם הקומפוזיציה, וליצור לעצמנו עיצוב אישי וייחודי. ניתן לעצב באופן רנדומלי לחלוטין ואפשר גם להיעזר באופציות התחלתיות שמציעה החברה ולהמשיך ולשחק משם עד קבלת התוצאה הרצויה.

בעצם, השיחה היא לא על ריצוף או חיפוי סטנדרטיים אלא על פריט אמנותי, שמשדר את אמירתו העיצובית של האדריכל וכמובן של המתגוררים בבית.

ניתן להתרשם מכל קולקציות MUTINA ומחדרי השראה מעוצבים בכל אולמות התצוגה של רשת MODY, הרשת המובילה והעדכנית ביותר לעיצוב הבית והבחירה הקבועה של האדריכלים המובילים בשוק.

לפרטים נוספים לחץ כאן

חדשות העיצוב בשיתוף רשת MODY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully